از امروز، Aldi دوچرخه الکترونیکی کاملی را با قیمت پایین‌تری به فروش می‌رساند که به شما امکان می‌دهد ماشین خود را پشت سر بگذارید

دوچرخه شهری برقی آلومینیومی Llobe که در Aldi به فروش می رسد، برای استفاده روزمره عالی است. از طریق شما می توانید وسایل زیادی را روی قفسه چمدان و گزینه پشتیبانی در جلو با خود ببرید. حتی یک جعبه نوشیدنی باید به راحتی قابل حمل و نقل باشد و در جلو به خوبی محکم شود. آلدی برد را 80 تا 90 کیلومتر مشخص می کند. سپس بستگی به حمایتی دارد که برای حرکت رو به جلو استفاده می کنید. دوچرخه برقی دارای موتور 250 واتی در جلو، ترمزهای رینگ و روشنایی کامل است. علاوه بر این، کمک هل دادن یکپارچه شده است، به طوری که شما نیز از پشتیبانی برخوردار شوید.

فروش از طریق فروشگاه اینترنتی آلدی انجام می شود تا همه بتوانند به آن دسترسی داشته باشند. هزینه ارسال ندارد و رنگ ها و طرح های مختلف برای خانم ها و آقایان وجود دارد. با یک حداکثر وزن کل 150 کیلوگرم نه تنها رانندگان سنگین را می توان حمل کرد، بلکه چمدان یا خرید اضافی را نیز می توان حمل کرد. با سایر خرده فروشان مانند Lidl باید حدود 1400 یورو برای آن بپردازید (به Lidl نگاه کنید).

حتی می توانید یک کاروان کوچک را به یک دوچرخه الکترونیکی متصل کنید:

از زمانی که قیمت سوخت سر به فلک کشیده است، همه باید به دقت فکر می کردند که آیا رانندگی با ماشین هنوز هم ارزش دارد یا خیر. به خصوص برای خرید، مردم همچنان ماشین را برای راحتی انتخاب می کنند. همچنین، شما نمی توانید مقدار زیادی را با دوچرخه با خود ببرید. Aldi راه حلی برای آن دارد. از 14 ژوئیه 2022، تخفیف‌دهنده‌ها دوچرخه‌های الکترونیکی را می‌فروشند که می‌تواند مقدار زیادی را حمل کند و فضای ذخیره‌سازی بیشتری دارد. همه اینها فقط با 1099 یورو در دسترس است (به آلدی نگاه کنید).

به طور کلی، دوچرخه الکتریکی Aldi خیلی گران نیست و در مقایسه با یک مدل معمولی مزایای زیادی را ارائه می دهد، زیرا شما به سادگی می توانید موارد بیشتری را حمل کنید. برای خرید یا رفتن به دریاچه عالی است. لازم نیست کوله پشتی حمل کنید، می توانید به سادگی همه چیز را روی دوچرخه سوار کنید. برای دوچرخه بعدی من خیلی بیشتر به این ویژگی ها توجه خواهم کرد تا بتوانم تا حد امکان نیاز به ماشینم را برطرف کنم.



منبع خانه سیار برای دوچرخه های الکترونیکی: تریلرهای مخصوص دوچرخه از MobyPlast

دوچرخه برقی Aldi برای چیست؟

رانندگی در حال حاضر بسیار گران است. اغلب ارزش آن را دارد که به دنبال جایگزین هایی بگردید تا بتوانید کارهای روزانه را ارزان تر انجام دهید. دوچرخه های الکترونیکی برای این کار عالی هستند و Aldi به زودی مدل خاصی را به فروش خواهد رساند که با آن می توانید چیزهای زیادی را با خود ببرید.

Aldi دوچرخه های الکترونیکی را ارزان تر می فروشد که می توانند وزن زیادی را تحمل کنند