ارزان ترین و گران ترین محصولات اپل

حتی اگر آیفون SE 3 ارزان‌ترین ورود (در اپل) به دنیای آیفون باشد، من شخصاً آیفون 11 را توصیه می‌کنم. کمی قدیمی تر است، اما به نظر من بهترین ارزش را برای پول ارائه می دهد.



منبع

این که اپل تا چه حد گستره محصولات خود را گسترش داده است احتمالاً به بهترین وجه در آیفون دیده می شود. در آغاز سال 2007 تنها یک مدل از تلفن همراه فرقه وجود داشت. هرکسی که می‌خواهد امروز از اپل یک آیفون بخرد، انتخاب خود را خراب می‌کند: اپل در مجموع 8 مدل را ارائه می‌دهد که از 519 یورو (iPhone SE 3) شروع می‌شود و تا 1249 یورو (iPhone 13 Pro Max) می‌رسد. هر کدام برای مدل استاندارد، توجه داشته باشید. از این گذشته، اپل می تواند برای حافظه بیشتر هزینه گزافی بپردازد.

طبق باور عمومی، محصولات اپل گران هستند. با این حال، در فروشگاه آنلاین سازنده، به سرعت مشخص می شود که تعصب قدیمی دیگر درست نیست. امروزه اپل گجت مناسب را برای تقریبا هر بودجه ای ارائه می دهد و محدوده قیمتی بسیار بالایی را پوشش می دهد. ما به دنبال افراط بودیم و می‌خواستیم ارزان‌ترین و گران‌ترین محصول اپل را پیدا کنیم.

سیب

با این حال، با توجه به تغییر اپل به تراشه های خود، هر خریدار بالقوه باید قبل از ضربه زدن به آن دو بار فکر کند – صرف نظر از پیکربندی. در نهایت، مک پرو مبتنی بر پردازنده های اینتل و در آینده‌ای قابل پیش‌بینی در گورستان فناوری قرار می‌گیرد.

MacBook Air 2022: تمام اطلاعات در مورد نوت بوک جدید اپل

نکته قیمت شخصی: آیفون 11

کان گورایر

اپل کمترین هزینه را برای آداپتور جک هدفون لایتنینگ. این امکان استفاده از هدفون های کلاسیک با اتصال 3.5 میلی متری را در یک آیفون مدرن فراهم می کند در اپل 10 یورو هزینه دارد. همانطور که می دانید، تمام آیفون های مدرن از سال 2016 دارای سوکت جک نیستند.

مک بوک ایر جدید بسیار ارزان تر است:

اما محدوده قیمت در اپل فراتر می رود – در هر دو جهت. می خواستیم بدانیم: ارزان ترین محصولی که اپل ارائه می دهد و گران ترین آن کدام است؟ سفر به اپل استور جواب را داد.

محدوده قیمت در اپل: لوازم جانبی ارزان، مک گران قیمت

خریداران باید برای Mac Pro کاملا مجهز هزینه زیادی بپردازند. (منبع تصویر: اپل)

از سوی دیگر، مک پرو وجود دارد. کاملاً مجهز به تمام گزینه های اضافی که اپل در اختیار خریداران قرار می دهد، هزینه دارد بیش از 60000 یورو. برای این کار شما یک تسلا مدل 3 مجهز دریافت می کنید.