ارائه دهنده تلفن همراه نمی تواند مانند قبل ادامه دهد

پاداش تعویض 1 و 1 – قدیمی را با جدید تعویض کنید

این مرحله نباید مشتریان ارتباطات سیار را از 1 و 1 محدود کند: پوشش همچنان تضمین می شود. 1&1 از رومینگ ملی برای این کار استفاده خواهد کرد می توانند به شبکه o2 دسترسی داشته باشند که شبکه آنها هنوز گسترش نیافته است. پیشنهادات تلفن ثابت از 1&1 تحت تأثیر مراحل قرار نمی گیرند.



منبع

این احتمالاً بر اساس محاسبات انجام شده توسط BNetzA است: “با تصمیم گیری در مورد زمان پایان دادن به موقعیت دوگانه 1&1، استقلال رقابتی این اپراتور شبکه ایجاد خواهد شد. این باعث تشویق رقابت می شود.” کلاوس مولر، رئیس BNetzA توضیح می دهد.

از یک طرف درست است، از طرف دیگر شما همچنین فشار ملایمی را برای 1&1 ایجاد می کنید، که شبکه را به سرعت گسترش دهید و به بهره برداری برسد. BNetzA قبلاً از پیشرفت حاصل شده در راه اندازی شبکه خود ابراز نارضایتی کرده بود. 1&1 مجبور شد تا پایان سال 2022 طرح 1000 سایت تلفن همراه را بپذیرد. در عوض، اکنون باید فقط در اواسط سال 2023 آماده شود.

هیچ محدودیتی برای مشتریان 1&1 ارائه نشده است

تاکنون، 1&1 به اصطلاح ارائه دهنده خدمات در شبکه های رقابتی Vodafone و Telefónica/o2 بوده است، مشابه بسیاری از ارائه دهندگان ارزان قیمت که شبکه خود را اداره نمی کنند. قراردادهای استفاده مربوطه با اپراتورهای شبکه برای این کار وجود دارد. اما الزامات روشن است: ارائه دهنده خدمات یا اپراتور شبکه 1&1 در ابتدا یک وضعیت انتقال نامحدود برای دوره توسعه از سال 2018 داشت که این شرکت را قادر ساخت هر دو را انجام دهد.

پیشنهادات تلفن همراه را در 1&1 مشاهده کنید

1&1 در مرحله داغ راه اندازی شبکه تلفن همراه خود است. اولین مکان‌ها در حال آزمایش هستند، اما شات شروع هنوز راه زیادی دارد. با این حال، رقیب جدید Telekom، Vodafone و Telefónica/o2 نمی تواند برای مدت طولانی دوام بیاورد. آژانس شبکه فدرال (BNetzA) اکنون به طور غیرمستقیم این موضوع را روشن کرده است.

از قبل مشتری 1 و 1 هستید؟ سپس می توانید از تبادل دستگاه بهره مند شوید:

آژانس شبکه فدرال به زودی به این موضوع پایان خواهد داد: تا پایان سال 2023، 1&1 باید فروش قراردادها در شبکه های شخص ثالث را متوقف کند. فعالیت تجاری به عنوان یک ارائه دهنده خدمات باید تا پایان سال 2025 پایان یابد (منبع: heise). این بدان معناست که: 1&1 فقط ممکن است قراردادهایی را بفروشد که در شبکه خود تا پایان سال 2023 ارسال نمی شود. این مرحله با یک مرحله انتقالی دو ساله دنبال می شود که در طی آن قراردادهای موجود نیز باید به شبکه خود 1&1 منتقل شوند.

1&1 چهارمین شبکه تلفن همراه را در آلمان ارائه خواهد کرد، ساخت و ساز لازم در حال انجام است. اما این بدان معنی است که تغییراتی نیز وجود دارد که عملاً بر همه مشتریان تلفن همراه 1&1 تأثیر می گذارد. ارائه دهنده از Montabaur به زودی دیگر نمی تواند مانند قبل ادامه دهد.

1&1 باید عمل کند: آژانس شبکه فدرال اولتیماتوم صادر می کند