ارائه دهنده باید یک شکست کاملا واضح را تحمل کند

انتخاب اپراتور تلفن همراه یکی از آنها نیست، اما اشتباهاتی وجود دارد که تقریباً همه در تلفن هوشمند خود مرتکب می شوند:

Telekom پیروزی کلی را به دست می آورد: هیچ کس سریعتر دانلود نمی کند

ارائه دهنده از مونیخ می تواند تک نیست از 15 معیار بررسی شده شکست تلخ به ویژه با نگاه کردن به گرافیک مشخص می شود:

نمای کلی به طرز چشمگیری نشان می دهد که چگونه o2 به وضوح در مقایسه با Telekom و Vodafone عقب است. (منبع تصویر: Opensignal Limited)
علاوه بر این، o2 نیز باید از یک امتیاز پیروزی مهم نسبت به مقایسه قبلی چشم پوشی کند. در دسترس بودن قبلاً در O2 بهترین بود، حتی Telekom مجبور بود شکست را قبول کند. با این حال، برای مدت طولانی نیست، در حال حاضر آن است Telekom با پیروزی کلی بعدی دوباره بالا تقریباً همه دسته ها به شرکت دولتی سابق تعلق دارند. پیروزی در کیفیت صدای 5G در برنامه ها با Vodafone به اشتراک گذاشته شده است، این شرکت مستقر در دوسلدورف همچنین می تواند تجربه بازی و کیفیت صدا را در برنامه ها (به جز در شبکه 5G) به دست آورد.

با توجه به مقایسه Opensignal، Telekom به طور مداوم بهترین انتخاب برای تجربه، پوشش و ثبات کلی 5G است. Vodafone فقط می تواند خود را کمی متمایز کند وقتی صحبت از تجربه کلی می شود، در حالی که o2 در حال حاضر شانسی ندارد.

رقابت ارائه دهندگان تلفن همراه وارد مرحله بعدی می شود: طبق معمول، Telekom، Vodafone و o2 با هم رقابت می کنند. برنده به وضوح برجسته می شود. اما مکان آخر بسیار واضح تر اشغال شده است: o2 به سادگی هیچ شانسی ندارد.

o2 outclassed: این شکست به طرز دردناکی واضح است

داده های این مطالعه بین 1 جولای و 28 سپتامبر 2022 جمع آوری شد. برای تحقیقات، Opensignal با شرکای همکاری می کند که نرم افزار تجزیه و تحلیل شبکه تلفن همراه را در برنامه های خود ادغام می کنند. هدف ایجاد تصویری از وضعیت شبکه های تلفن همراه و کیفیت پیشنهادات ارائه دهنده است که تا حد امکان مستقل و واقعی باشد.



منبع

جدیدترین مقایسه اپراتورهای شبکه با a به پایان می رسد شکست تلخ برای Telefónica/o2. جوانترین شبکه از سه شبکه تلفن همراه در حال حاضر در آلمان نه تنها می تواند پیروزی کلی در مقایسه Opensignal را جبران کند. از طرف دیگر، o2 حتی در یک رده به مقام اول نمی رسد.

علاوه بر این، Telekom در حال حاضر تنها ارائه دهنده با میانگین یک در شبکه خود است سرعت دانلود بیش از 50 مگابیت بر ثانیه به دست آمده است (منبع: Opensignal). جدای از مقایسه، o2 می تواند با فروش دلپذیر به خود ببالد.