ارائه دهنده استریم می خواهد با EA و Ubisoft رقابت کند

سپس کارگردان بازی، رهبر خلاقانه نسل اول بازی‌های توسعه‌یافته داخلی خواهد بود – بنابراین کاملاً ممکن است که نت‌فلیکس چیزهای بیشتری از آن داشته باشد. بازی AAA.

نت‌فلیکس نه تنها فیلم‌ها و سریال‌های متعددی را در اختیار مشترکین خود قرار می‌دهد، بلکه هرازگاهی بازی‌هایی نیز وجود دارد که می‌توان از آن‌ها رایگان استفاده کرد. معمولا این “بازی گاه به گاهبرای گوشی هوشمند و برنامه هایی که باید دانلود شوند.

البته، نتفلیکس باید به طور مرتب پیشنهاد خود را تغییر داده و گسترش دهد و در دسامبر 2022 دوباره برخی از جواهرات وجود خواهند داشت که مکمل کتابخانه خواهند بود. این شامل مثلاً اینها می شود سلسله و توصیه ها:

  • Alice in Borderland: Season 2 در 22 دسامبر منتشر می شود
  • The Witcher: Blood Origin در 25 دسامبر عرضه می شود



منبع

وقتی صحبت از فیلم ها و سریال ها می شود، نتفلیکس در خط مقدم قرار دارد، اما این شرکت تاکنون در تلاش های خود برای تثبیت خود در بخش بازی شکست خورده است. اکنون نتفلیکس می‌خواهد سعی کند با یک بازی AAA به توسعه‌دهندگان بزرگی مانند EA یا Ubisoft کمک کند.

نتفلیکس

نتفلیکس می خواهد موقعیت جدیدی را برای بازی AAA پر کند

از 9 دسامبر همچنین یک فیلم جدید پینوکیو وجود دارد:

در یک مقام رسمی آگهی کار نتفلیکس به دنبال “یک کارگردان بازی خلاق و بسیار ماهر” است تا “به توسعه جهت گیری گیم پلی و دیدگاه خلاقانه یک بازی کامپیوتری کاملاً جدید AAA کمک کند” (منبع: نتفلیکس).

پینوکیو گیلرمو دل تورو | تریلر رسمی (Netflix)

نتفلیکس: سریال عالی در دسامبر 2022

“هدف اصلی ما ایجاد یک بازی عالی است که بازیکنان بخواهند بارها و بارها به آن بازگردند – آنها می توانند یک بازی را بدون محدودیت های طراحی رقابتی به دلیل کسب درآمد بسازند، ارائه و اجرا کنند.” Netflix.

در تابستان، نتفلیکس اعلام کرد که قصد دارد تا پایان سال کاتالوگ بازی های خود را به 50 بازی افزایش دهد و این شرکت برای بازی های خود باز است. صدور مجوز IP های اصلی بازی خواهد شد در ماه‌های اخیر، این شرکت توسعه‌دهندگان بازی‌های ویدیویی متعددی را به خدمت گرفته است و اکنون نتفلیکس برنامه‌های بزرگی دارد.