به دلیل کار تبدیل و مشکلات فنی، Vodafone همچنان با اختلالاتی مواجه است. GIGA مشکلات را زیر نظر دارد و توضیح می‌دهد که چرا خرابی Vodafone فعلی می‌تواند بر شما تأثیر بگذارد و کدام سرویس‌ها مختل می‌شوند.

وودافون

Vodafone خدمات مختلفی ارائه می دهد و اینکه آیا تداخل وجود خواهد داشت به عوامل مختلفی بستگی دارد. تعمیر و نگهداری یا آسیب به خطوط می تواند منجر به اختلال در دریافت تلفن همراه، تلفن ثابت یا تلویزیون در Vodafone شود. اینجا می توانید بفهمید چه چیزی در انتظار شماست.

خرابی و قطعی وودافون فعلی

صرف نظر از مشکلات غیرمنتظره، وقفه هایی به دلیل تعمیر و نگهداری اعلام شده است. در اینجا مشکلات و مشکلات فعلی که ممکن است در چند روز آینده نیز پیش بینی شود، آورده شده است:

تاریخ مکان ها خدمات مختل شده دلیل / وضعیت
29.9. ایالت های فدرال هسن، بادن-وورتمبرگ، نوردراین-وستفالن محدودیت در استفاده از جعبه HZ. به نظر می رسد “بارگذاری‘ روی صفحه نمایش ظاهر می شود و صفحه سیاه باقی می ماند. ناشناخته / کار در حال انجام است
29.9. مناطق Geilenkirchen، Hückelhoven، Herzogenrath، Jülich محدودیت در ارتباطات سیار و اینترنت (2G، 4G، 5G) ناشناخته / کار در حال انجام است
29.9. در سراسر کشور ویژگی “فراموش شده رمز عبور” در حال حاضر کار نمی کند. اگر به رمز عبور جدید نیاز دارید، باید کمی صبر کنید. ناشناخته / کار در حال انجام است
27.9. Neunkirchen کابل: خرابی اینترنت و تلفن ناشناس / درست شد
24.9. گلزنکرخن کابل: خرابی اینترنت، تلفن و تلویزیون آسیب کابل در خط راه آهن / درست شد
23.9. گیفهورن کابل: تداخل با اینترنت، تلفن و تلویزیون ناشناس / درست شد
22.9. منطقه Krottorf و منطقه دریاچه Mansfelder Land / مناطق کد پستی 063** – 065**, 38170, 383**, 38690, 388**, 391** – 394** موبایل: تلفن و اینترنت ناشناس / درست شد
22.9. کابل: خرابی اینترنت، تلفن و تلویزیون ناشناس / درست شد

اینها اختلالات شناخته شده Vodafone هستند که قبلاً روی آنها کار می شود. کار تعمیر و نگهداری ممکن است بیش از برنامه ریزی شده طول بکشد. بنابراین اگر چنین کاری برای امروز گزارش شده باشد، ممکن است فردا همچنان وجود داشته باشد. به همین دلیل، همیشه می توانید گزارش های هفته گذشته را اینجا ببینید.

مشکل با اینترنت؟ در این ویدیو می‌توانید دریابید که چه کاری می‌توانید انجام دهید تا به علت اصلی آن پی ببرید:

از کجا می توانید درباره مشکلات Vodafone اطلاعات بیشتری کسب کنید؟

با این حال، به عنوان یک قاعده، کار زیادی نمی توانید انجام دهید جز اینکه فقط منتظر بمانید و بارها و بارها تلاش کنید تا ببینید آیا در نهایت کار می کند یا خیر. پس: هیجان زده نشو! نفس عمیق بکشید و… ادامه دهید.

قراردادهای تلفن همراه: آیا محدودیت حجم داده باید به طور کامل حذف شود؟

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.