لیست شامل ایرادهای فعلی و حل شده Telekom است. ما اطلاعات را از گزارش های دویچه تلکام در مکان های مختلف اینترنت به دست می آوریم. همیشه به خاطر داشته باشید که چنین مشکلاتی معمولاً می توانند چندین ساعت یا چند روز ادامه داشته باشند. ممکن است کمی بیشتر طول بکشد، به خصوص اگر کابل ها آسیب دیده باشند و در تعطیلات آخر هفته.

از کجا می توانید خود را در مورد اختلالات Telekom اطلاع دهید یا آنها را گزارش دهید؟

  • Telekom یک سایت اینترنتی با عنوان “کمک در صورت بروز اشکال” دارد. در آنجا می توانید از وضعیت اختلالات فعلی Telekom مطلع شوید، خودتان می توانید مشکلات را گزارش کنید و همچنین می توانید وضعیت گزارش های خود را مشاهده کنید.
  • اختلال در شبکه تلفن ثابت Telekom، اینترنت و تلویزیون شما می توانید در زیر شماره 0800 330 1000 گزارش.
  • در مشکلات شبکه تلفن همراه تلکام تماس می گیرد شماره 0800 330 2202 بر.
  • در صورت وجود هر گونه ایراد، می توانید بررسی کنید که آیا افراد دیگر نیز با اتصال Telekom مشکلات مشابهی دارند یا خیر. همچنین می توانید پیام خود را در اینجا بگذارید.
  • در صفحه توییتر “تلکام کمک می کندخطاها نیز نمایش داده می شوند و گاهی اوقات حتی توضیح داده می شوند.