اختلاف بر سر سوخت های الکترونیکی: وزیر دارایی با مزایای مالیاتی وسوسه می کند

در حال حاضر هنوز مشخص نیست که آیا تولید خودروهایی با سوخت الکترونیکی واقعاً ارزشمند است یا خیر. منتقدان اشاره می کنند که مصرف برق در طول تولید بسیار بالا است و هزینه های تولید سوخت های الکترونیکی می تواند مانع استفاده از آنها شود.

مناقشه بر سر سوخت های الکترونیکی طولانی تر می شود: پس از اینکه FDP توانست تصویب بیشتر پس از سال 2035 در اتحادیه اروپا را تصویب کند، وزیر دارایی کریستین لیندنر اکنون می خواهد برای کاهش مالیات خودروهای سوخت الکترونیکی مبارزه کند. مفهوم مربوطه به زودی ارائه خواهد شد.

لیندنر: کاهش مالیات بر خودروهای سوخت الکترونیکی

FDP و صنعت خودرو در ارزیابی خود از سوخت های مصنوعی تقریباً تنها هستند.مارسل فراتزشر از مؤسسه تحقیقات اقتصادی آلمان، سوخت های الکترونیکی را به عنوان “ثابت شده که بسیار ناکارآمد است”. مشوق های مالیاتی با “هر گونه منطق اقتصاد بازار” در تضاد است (منبع: Handelsblatt).

لیندنر بر آن تاکید می کند تعدیل مالیات ضروری است اگر سوخت سازگار با آب و هوا باشد. سوخت های الکترونیکی با برق از انرژی های تجدیدپذیر، آب و CO2 از هوا تولید می شوند و بنابراین هیچ گاز اضافی که برای آب و هوا مضر است آزاد نمی کنند. رئیس FDP بر این عقیده است که برای مردم و اقتصاد مهم است که سوخت های الکترونیکی ارزان تر از سوخت های فسیلی مالیات بگیرند. اما «مدتی طول می‌کشد» تا خودروهایی با سوخت الکترونیکی در مخزن در جاده باشند.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع اکنون که دولت آلمان و کمیسیون اتحادیه اروپا بر سر مصالحه ای در مورد سوخت های الکترونیکی به توافق رسیده اند، بحث بعدی در مورد سوخت های مصنوعی قریب الوقوع است. طبق برنامه های وزیر دارایی لیندنر خودروهایی که با سوخت الکترونیکی سوخت می شوند مالیات بهتری دریافت می کنند (منبع: Tagesschau). طرحی برای اصلاح مالیات وسایل نقلیه موتوری قرار است به زودی ارائه شود.

این ماشین الکتریکی می خواهد فضا را تمیز کند:

زم: ماشین الکترونیکی جو را تمیز می کند

موسسه تحقیقات اقتصادی: سوخت های الکترونیکی ناکارآمد هستند