احتراق زودتر از حد انتظار انجام می شود

فولکس‌واگن سرعت خود را افزایش می‌دهد: همانطور که رئیس برند توماس شفر اعلام کرد، فولکس واگن پایان موتورهای احتراقی را پیش خواهد برد. تاکنون، برنامه این بوده است که از سال 2033 به تدریج مدل های کمتری با موتورهای احتراقی کلاسیک در اروپا ارائه شود. تا سال 2035، و بنابراین مطابق با برنامه های اتحادیه اروپا، این باید پایان آن باشد.

بنابراین برند فولکس واگن باید در این گروه پیشرو باشد. به عنوان مدیر برند در VW، Schäfer همچنین رئیس گروه حجم متشکل از خودروهای سواری VW، Skoda، Seat، Cupra و VW است. اقدامات انجام شده توسط برند اصلی VW به عنوان مثال برای افزایش سودآوری در نظر گرفته شده است. اگر طبق برنامه پیش برود، مارک های دیگر نیز باید از این روند پیروی کنند محدود به مدل های واقعا محبوب.



منبع

به گفته شفر، فولکس واگن ده مدل جدید الکتریکی تا سال 2026 ارائه دادن. اینها شامل Passat ID الکتریکی است. Aero و دو خودروی الکترونیکی جدید که به ویژه مشتریان آگاه از قیمت را هدف قرار می دهند. مدل‌های عملکردی سری R از فولکس‌واگن نیز ارائه خواهند شد. در اینجا، فولکس واگن می خواهد تا سال 2030 به طور کامل به رانندگی الکتریکی روی بیاورد.

این مرحله تنها به موتورهای احتراقی خالص اشاره نمی کند، فولکس واگن یک گام فراتر می رود. از سال 2033، تنها خودروهای صرفاً الکتریکی ساخته خواهند شد. همچنین حداکثر تا آن زمان دیگر جایی برای پلاگین هیبریدی وجود نخواهد داشت. اما چه چیزی باقی می ماند؟

حالا خواهد شد پایان رسمی در سال 2033 رسید – در زمانی که فولکس‌واگن در ابتدا می‌خواست پاکسازی را آغاز کند. اگر فولکس‌واگن رویکرد گام‌به‌گام را حفظ کند، که احتمال می‌رود، کاهش روشن موتورهای احتراقی باید در سال 2031 آغاز شود. به هیچ وجه هر مدل قدیمی جانشین برقی دریافت نخواهد کرد. “کمتر انجام بده، درست انجامش بده”Schäfer آن را اینگونه بیان می کند (منبع: Manager Magazin). بنابراین، برای برخی از مشتریان، احتمالاً به معنای خداحافظی برای همیشه با برخی از مدل‌ها است.

یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و یک جایزه زیست محیطی دریافت کنید

فولکس واگن همچنین بر خودروهای الکتریکی ارزان قیمت تمرکز خواهد کرد. دلایل خوبی برای آن وجود دارد:

خودروهای الکترونیکی: مشتریان باید با انتخاب کمتری کار کنند

فولکس واگن جدی است: به جای اینکه بخواهیم از سال 2035 موتورهای احتراقی را در اروپا عرضه کنیم، همانطور که قبلاً اعلام شده بود، اکنون یک تاریخ جدید وجود دارد. با این حال، فولکس واگن نه تنها پایان موتور احتراقی را به جلو خواهد برد، بلکه اهداف جدیدی را برای تولید و توسعه خودروهای الکتریکی تازه تعیین می کند.

2033 پایان است: فولکس‌واگن سرعت خروج موتورهای احتراقی را افزایش می‌دهد