اجاق گاز با کارتریج ارزان تر در آمازون موجود است

از اجاق گاز سیار تا کنون بیشتر برای تهیه غذای گرم هنگام چادر زدن یا چادر زدن استفاده شده است. در بحران انرژی، اجاق گاز به عنوان پشتیبان نیز می تواند بسیار کاربردی باشد. دقیقا وقتی برق قطع میشه در صورتی که نه تنها باید غذا، آب و تجهیزات خاصی تهیه کنید، بلکه باید راهی برای تهیه غذای گرم برای خوردن نیز داشته باشید. دقیقاً چنین مجموعه هایی در حال حاضر پرفروش ترین ها را در آمازون فتح می کنند. به آنجا می رسید اجاق گاز سیار با کیف حمل و هشت کارتریج گاز حدود 50 یورو (مشاهده در آمازون). قیمت ممکن است بسته به ارائه دهنده متفاوت باشد.

اجاق گاز مگنوم شامل کیف حمل + 8 کارتریج + بند / اجاق کمپینگ 1 شعله

اجاق گاز گرین پوینت (استیل ضد زنگ) + 16 کارتریج گاز – اجاق گاز کمپینگ شامل کیف حمل با 16 کارتریج گاز

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت در تاریخ 2022/11/27 ساعت 9:11 صبح

مدل روی فولاد ضد زنگ کمی بادوام تر است:

اجاق گاز گرین پوینت (استیل ضد زنگ) + 16 کارتریج گاز - اجاق گاز کمپینگ شامل کیف حمل با 16 کارتریج گاز

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 2022/11/26 ساعت 7:50 بعد از ظهر

اگر حتی موبایل بیشتری می خواهید، پس من می توانم یک اجاق گاز حتی کوچکتر را به شما توصیه کنم، که حتی کمی ارزانتر است، اما کاملاً پایدار نیست (مشاهده در آمازون). یکی از دوستانم آن را با خود در تور موتور سیکلت من در اروپا برد تا بتوانم در راه چیزی گرم برای نوشیدن آماده کنم. به عنوان مثال برای پخت ماکارونی، برنج یا سیب زمینی در قابلمه، محلول بالا را ترجیح می دهم.

طناب مگنوم با کمپینگ و اجاق گاز E190 با کارتریج گاز اجاق گاز / اجاق گاز 1 شعله

با یک ژنراتور خورشیدی می توانید برق تولید، ذخیره و دسترسی داشته باشید:

اجاق گاز برای مواردی فراتر از موارد اضطراری

اگر برق در آلمان به دلیل خاموشی یا طوفان قطع شود، اجاق گاز در بسیاری از خانواده ها دیگر کار نخواهد کرد. در این صورت اگر می‌خواهید غذا درست کنید مشکل دارید. برای مواقع اضطراری، اجاق گازهای کوچکی وجود دارد که در حال حاضر در آمازون در مجموعه هایی با کارتریج گاز ارزان تر به فروش می رسند.

آمازون اجاق گاز را ارزان تر می فروشد

طناب مگنوم با کمپینگ و اجاق گاز E190 با کارتریج گاز اجاق گاز / اجاق گاز 1 شعله

چنین اجاق های گازی در حال حاضر تقاضای زیادی دارند زیرا بسیاری از مردم از خاموشی می ترسند. در واقع، پول سرمایه گذاری شده دور ریخته نمی شود، زیرا با چنین اجاق گازهای سیار می توانید چیزی را در حال حرکت یا در باغ تهیه کنید. در غیر این صورت البته در مواقع اضطراری امنیت کمی بیشتر ایجاد می کنند که احتمالاً اتفاق نخواهد افتاد.

اجاق گاز مگنوم شامل کیف حمل + 8 کارتریج + بند / اجاق کمپینگ 1 شعله

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت در تاریخ 2022/11/26 ساعت 10:28 ب.ظ

کارتریج گاز به سادگی در یک محفظه کناری قرار می گیرد، متصل می شود و می توانید بدون هیچ مشکلی از قابلمه روی آن استفاده کنید. البته شما همچنین می توانید کارتریج های گاز بیشتری را از آمازون تهیه کنید (به آمازون نگاه کنید). بنابراین شما برای چند روز امن هستید و می توانید آشپزی کنید. مهم است که از تهویه خوب اطمینان حاصل کنید.