اتحاد مجدد پس از رسوایی تقلب

فصل جاری جزیره وسوسه که در زیر آفتاب پرتغال فیلمبرداری شده است، مجری برنامه لولا ویپرت است. او به عنوان مجری سابق رادیو، از فصل 3 با ما بوده است. در سال های اخیر، ناظم، در میان چیزهای دیگر از طریق فرمت های معروفی مانند “Das Supertalent” و “شاهزاده جذاب” نامی ساخت

در Frauenvilla، حال و هوای قبل از بازگشت سارا خرد شده است. اغواگر آنتونینو، که به این جوان 23 ساله علاقه مند شده است، گفت که می داند “آنچه او احساس می کند“. او فقط برای دوست پسر سابقش کلمات تندی دارد:امیدوارم تمام آلمان ببینند که او در چه آشفتگی است. این آخرین مورد استاندکی پس از آن، آنتونینو اعتراف کرد که اودیگر جایی در ویلا نداردو بعد از خداحافظی با سارا، او نیز چمدانش را می بندد. “امیدوارم این وضعیت برای ما در خارج ادامه پیدا کند.او هنگام خداحافظی پر از امید گروه را خطاب می کند.

البته، “جزیره وسوسه” شامل مجردهایی است که مایل به معاشقه هستند و جزیره را ناامن می کنند. در مجموع 12 زن و 12 مرد نیت وفاداری گیرندگان را آزمایش می کنند. شامل آناستازیا، بلا، لورا و ملیسا برای زنان و آنتونیو، فابیانو، لوکاس و کنان برای مردان هستند.

همچنین قسمت یازدهم تحت الشعاع رسوایی تقلب نیکو لگات قرار گرفته است. پس از اینکه دوست دختر سابقش سارا لیبیچ (24 ساله) خروج خود را از “جزیره وسوسه” اعلام کرد، نیکو رانده شده برای مدت کوتاهی به ویلای مرد بازگشت. در آنجا، دیدار مجدد – به استثنای سیریا که با یک بوسه از او استقبال می شود – چیزی جز دوستانه است. زیرا سه مرد دیگر آدریان، آدام و لوئیس نیز احساس می کنند که توسط نیکو خیانت شده است. “سالهاست که با چنین آدم چپ و اشتباهی ندیده امآدریان درباره نیکو ناله می کند. لویی نیز در بحث دخالت کرد:ما شوکه شدیم. ما اصلاً نمی‌دانستیم چه خبر است.» آدم “کل چیز را خراب کرد” همانطور که جلوی دوربین می گوید. و نیکو چه می کند؟ او سعی می کند – کمی دیر – با کلمات صادقانه: “اکنون بسیاری فکر می کنند که همه اینها یک فاحشه است، اما آن را اشتباه نگیرید. تقصیر من نیست”، او می گوید. به نظر می رسد که او کمی در مورد مناظره فکر کرده است.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

زوج ها باید امسال دوباره در برابر وسوسه مقاومت کنند. در پرتغال بهشتی، عشق در فصل 5 سریال “جزیره وسوسه” مورد آزمایش قرار می گیرد. در مجموع دو هفته، زوج ها در ویلاهای مجلل از یکدیگر جدا می مانند که مجردهای جذاب سعی می کنند آنها را اغوا کنند. می‌توانید قسمت‌های فعلی «جزیره وسوسه» را در شبکه RTL + تماشا کنید. تا 22 ژوئن هر پنجشنبه یک قسمت جدید وجود دارد که می توانید آن را روت کنید. ما به شما خواهیم گفت در قسمت 7 کدام زوج ها می توانند مقاومت کنند و کدام نه.

GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر

همچنین برای تیتوم و لوئیس هنوز چالش های ویژه ای در قسمت فعلی وجود دارد: ابتدا به قرارهای مجردی مرموز فرستاده می شوند. در حالی که لویی با یکی از بهترین دوستانش ملاقات می کند، تیتوم و مادرش تجربیات دو هفته گذشته را خلاصه می کنند. او اعتراف می کند: “در ابتدا فکر می کردم این بدترین دوران زندگی من است، اما اکنون می توانم بگویم آموزنده ترین و بهترین دوران زندگی من بود.او رابطه اش با لویی را خراب نمی بیند، اما برخی چیزها باید روشن شود. بحث نهایی پیرامون آتش اردوگاه همراه با مجری لولا (27) فرصتی برای انجام این کار فراهم می کند. اگرچه هر دو شریک به وضوح از دیدن دوباره یکدیگر خوشحال هستند، اما ادعای سیریا اغواگر باعث رنجش می شود. با توجه به اظهارات او، لوئیس پشت دوربین لاس می زد. پس از آن، لویی خود را نیازمند توضیح می بیند. آخرین قسمت هفته آینده نشان خواهد داد که آیا تاتوم بالاخره او را خواهد بخشید و زوج های دیگر چگونه ادامه خواهند داد…

برای اجرای نمایش دوستیابی قوانین خاصی در “جزیره وسوسه” وجود دارد:

  • این زوج ها بر اساس جنسیت از هم جدا می شوند و در مجموع دو هفته را بدون همسرشان سپری می کنند.
  • دوازده مرد یا زن که با آنها در ویلا زندگی می کنند، هر کدام را همراهی می کنند. وظیفه مجردها اغوای عزیزان است.
  • در طول برنامه، مجری لولا ویپرت ویدیوهایی را به کسانی که جایزه گرفته اند ارائه می دهد. در آن بخشوده‌شدگان می‌توانند صحنه‌های عشوه‌آمیز نیمه بهترشان را ببینند.
  • هیچ برنده ای به معنای کلاسیک وجود ندارد، زیرا شرکت کنندگان در پایان نمایش جایزه ای دریافت نمی کنند. در عوض، آنها از وفاداری خود و شرکای مربوطه خود اطمینان پیدا می کنند. در گذشته، این همیشه به خوبی به پایان نمی رسید: برخی از زوج ها مانند کریستینا دیمیتریو و سالواتوره از فصل 1 از هم جدا شدند.

چه کسی میزبان جزیره وسوسه در سال 2023 است؟

آزمون بزرگ عشق جزیره وسوسه چهار زوج به بهشت ​​گرمسیری می روند. ما نشان می دهیم که چه کسی در فصل 5 در برابر وسوسه مقاومت می کند.

ویدیوی ما در زیر شما را با پنج روند نه چندان خوب دوستیابی در زندگی واقعی آشنا می کند که در طول سال ها تکامل یافته اند!

در قسمت 11 جزیره وسوسه چه اتفاقی می افتد؟

برنامه های عجیب و غریب برای دوستداران زباله را می توانید در گالری عکس مشاهده کنید:

جزیره وسوسه فصل 5: شرکت کنندگان چه کسانی هستند؟

همچنین در فصل جاری، چهار زوج از نظر وفاداری مورد آزمایش قرار می گیرند.

  • وجود دارد سارا (23) و نیکو (24)، که از سال 2020 زوج هستند. در این نمایش، پارتی حیوان سابق می خواهد وفاداری خود را به عزیزانش ثابت کند.
  • همچنین چارلین (25) و آدریان (24) بخشی از حزب هستند این دو در یک مهمانی شب سال نو با هم آشنا شدند و اکنون در یک آپارتمان مشترک هستند. با این حال، در گذشته، زمانی که چارلین پیام‌های غیرعادی را در تلفن همراه دوست پسرش پیدا کرد، عشق آنها مورد آزمایش قرار گرفت.
  • همچنین تیتوم (23) و لوئیس (27) در جزیره وسوسه هستند. هر دو قول می‌دهند که مشارکت، آزمون نهایی وفاداری متقابل آنها باشد. آنها سبک زندگی بسیار متفاوتی دارند: در حالی که دانش آموز Tatum دوست دارد مهمانی کند، لوئیس به عنوان مدیر شعبه بسیار کار می کند. از زمانی که تیتوم مرد دیگری را در طول یک شب در آغوش گرفت، لویی به سرعت حسادت کرد.
  • با این حال دارند لورین (22) و آدام (26) تفاوت های دیگر در رابطه: او از توجه مردان دیگر نهایت لذت را می برد، در حالی که او آرزوی خویشتن داری بیشتر را دارد – آیا می تواند به خوبی پیش برود؟

جزیره وسوسه فصل 5: وسوسه کنندگان چه کسانی هستند؟