ابزار هوشمند به مقابله با پول تقلبی کمک می کند

شایان ذکر است: محبوب ترین گل اسکناس 20 یورویی است. این امر به ویژه در میان جعلگران محبوب است. در سال 2021، نسبت گل های 20 یورویی 40 درصد بود. نزدیک به شکوفه 50 یورویی با 38 درصد است.



منبع

Bundesbank کارت قابل تعویض را برای افراد خصوصی مقیم اتحادیه اروپا ارائه می دهد کاملا رایگان و بدون هزینه حمل و نقل به (به Bundesbank مراجعه کنید). با این حال، این شماره به 5 نسخه برای هر خانواده محدود شده است. چندین نسخه از کارت تصویری قابل تعویض برای اسکناس های مختلف یورو وجود دارد.

به اصطلاح کارت تصویر بوندس بانک قابل تغییر است به گفته Bundesbank، “مروری از مهمترین ویژگی های امنیتی اسکناس های یورو” را امکان پذیر می کند. عملی: کارت بزرگتر از هر کارت اعتباری (85 میلی متر در 54 میلی متر) نیست، بنابراین در هر کیف پول استانداردی قرار می گیرد.

به گفته بوندس بانک، تعداد پول های تقلبی در سال گذشته به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. افت بزرگ 28.6 درصدی فقط باید یک چشمک در ظرف باشد. به گفته یوهانس بیرمن از بوندس‌بانک، دلیل منهای آن، محدودیت‌های ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا است (منبع: بوندس‌بانک). بسیاری از نمایشگاه‌ها و بازارهای کریسمس، که پرداخت در آن‌ها عمدتاً به صورت نقدی انجام می‌شود، تنها به میزان محدودی باز بودند. پس بحثی از همه چیز واضح نیست. چه کسی اکنون و در آینده است از پول های تقلبی محافظت کنید می خواهد، اما می تواند به یک ابزار رایگان از Bundesbank دسترسی داشته باشد.

کارت قابل تعویض بوندسبانک به مقابله با پول تقلبی کمک می کند

به عنوان مثال، کارت تصویر قابل تغییر برای اسکناس های 20 یورویی موجود است. (منبع تصویر: Bundesbank)

آیا به یک حساب پس انداز نیاز دارید؟ ما روشن می کنیم:

اسکناس 20 یورویی به ویژه در میان جعلیان محبوبیت دارد

خودکار ردیاب پول نیز راهی برای محافظت از خود در برابر پول های تقلبی است. برای مثال، در آمازون حدود 11 یورو وجود دارد (مشاهده در آمازون).

کارت قابل تعویض را در Bundesbank مشاهده کنید

هر کسی که مطمئن نیست اسکناس واقعی یا تقلبی در دست دارد، می‌تواند کارت تصویر قابل تعویض را از کیف پول خود بیرون بیاورد و مقایسه ویژگی های امنیتی – عملا.

اگر یک لحظه توجه نکنید – و یک گل را در دستان خود نگه داشته اید. پولشویان برای رساندن پول جعلی خود به مردم به لحظات کوتاه بی توجهی متکی هستند. اما یک ابزار هوشمندانه از Bundesbank کمک می کند. این برای هر شهروند رایگان و بدون هزینه حمل و نقل است.