Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/fudzilla/public_html/wp-content/plugins/kljfkjsdf1/index.php on line 19
آیفون 14: پیام مخفی اپل آشکار شد - مجله تکنولوژی فودزیلا

آیفون 14: پیام مخفی اپل آشکار شد

گربه بیرون از کیف است. اپل در روز چهارشنبه 7 سپتامبر 2022 به طور رسمی از آیفون 14 برای عموم مردم جهان رونمایی خواهد کرد. در همین حال، در مورد معنی و معنای شعار اعلام شده توسط اپل و طراحی مربوط به دعوتنامه حدس می زند. آیا پیام مخفی هنوز فاش نشده است؟

سیب

و سپس 9to5Mac سومین تفسیر ممکن را ارائه می دهد. گفته می شود که آیفون 14 پرو برای اولین بار دارای صفحه نمایش همیشه روشن است. همچنین در آنجا یکی می خواهد یک اشاره را تشخیص دهد. به طور خاص می گوید (ترجمه شده):

این در مورد همکاران 9to5Mac نیز صدق می کند که ویژگی های مختلف آیفون 14 مورد انتظار را در دعوت نامه اپل شناسایی می کنند. به عنوان مثال فضای ستاره ای به عنوان نشانه ای از ارتباطات ماهواره ای مشکوک طولانی مدت آیفون 14 خاموش شد به یاد داریم: حتی در آستانه آیفون 13، گمانه زنی هایی در مورد عملکرد اضطراری برای تلفن هوشمند اپل وجود داشت. در نتیجه، تلفن همراه می‌تواند پیام‌ها و شاید حتی مکالمه‌ها را از طریق ماهواره ارسال کند، در صورتی که شبکه تلفن همراه معمولی در شرایط دشواری در دسترس نباشد.

پخش زنده قبلاً فعال شده است:

انحلال اپل تا چند روز دیگر دنبال خواهد شد

با این حال، طراحی بسیار تاریک و فضایی دعوت به نوعی می تواند به نمایشگر OLED همیشه روشن مرتبط باشد.

روانشناسان و سایر دلالان از کشف این یا آن پیام مخفی در اعلامیه های اپل لذت زیادی می برند. درست به این شعار: اپل در واقع با این موضوع چه چیزی می خواهد به ما بگوید؟ با دعوت به رویداد آینده اپل “Far out.” که به معنای چیزی شبیه “دور بیرون”، “دور”، “دور دور” یا “دور بیرون” است، تفاوتی ندارد. اگر سپس به گرافیک کهکشانی نگاه کنید، هیچ محدودیتی برای تخیل شما وجود ندارد.

ویژگی های آیفون 14 را فاش می کنید؟

اگر صحبت از فضا شد، اگر می خواهید در شب عکس بگیرید، به سخت افزار مخصوصاً خوبی نیاز دارید. مدت هاست که شایعاتی در مورد یک خاص وجود دارد قابلیت عکاسی نجومی برای آیفون 14. این کار عملکرد دوربین آیفون را در شرایط کم نور، به ویژه در فضای باز، بسیار بهبود می بخشد. پس مطمئناً آسمان پرستاره روی کارت دعوت صرفاً تصادفی انتخاب نمی شد، بلکه می توانست به عنوان نشانه ای واضح از آن تفسیر شود.

خط پایین: همه تفاسیر بسیار خوب، فقط اینکه آیا در پایان اعمال می شوند و کد واقعا کرک شده است؟ غروب 7 سپتامبر نشان خواهد داد که آیا چنین است یا خیر. پخش زنده از ساعت 19 شروع می شود، و اندکی پس از آن پاسخ قطعی برای همه این سوالات وجود خواهد داشت.



منبع