آیفون 11 با تعرفه 10 گیگابایتی با قیمت مناسب

که اپل آیفون 11 64 گیگابایت طبق مقایسه قیمت ایده آلو، در حال حاضر حداقل 479 یورو (با احتساب حمل و نقل) قیمت دارد. اگر این مقدار را از کل هزینه ها در مدت حداقل 24 ماه کم کنید، 198.75 یورو برای تعرفه باقی می ماند. متناظر 8.28 یورو در ماه – قیمت بسیار پایینی برای Allnet/SMS با نرخ ثابت با 10 گیگابایت داده و یک گوشی هوشمند ممتاز است. اگر حجم داده برای شما کافی نیست، دریافت می کنید 2 یورو بیشتر در ماه در تعرفه Allnet-Plus با 5 گیگابایت در بالا.

آیا به یک گوشی هوشمند جدید اپل با تعرفه تلفن همراه ارزان نیاز دارید؟ پس این پیشنهاد فعلی بلاو را از دست ندهید. در آنجا می توانید آیفون 11 را با تعرفه 10 گیگابایتی با کمتر از 28 یورو در ماه تهیه کنید. ما تمام هزینه‌ها را محاسبه کرده‌ایم و نشان داده‌ایم که چرا پیشنهاد بسته‌ای ارزشمند است.

نکته داخلی اپل: آیفون 11 با تعرفه آبی Allnet XL با قیمت مقرون به صرفه

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

محاسبه با قیمت پایین فقط در صورتی کار می کند که در پایان حداقل مدت قرارداد لغو کنید. اگر این را فراموش کنید، قرارداد تا یک سال دیگر تمدید نمی شود، اما می توان ماهانه آن را لغو کرد.

آیفون 11 اپل چه چیزی به شما ارائه می دهد؟

جزئیات تعرفه در یک نگاه:

  • تعرفه: آبی Allnet XL
  • شبکه: o2
  • 10 گیگابایت حجم داده LTE (حداکثر 25 مگابایت بر ثانیه)
  • همه نت و اس ام اس نرخ ثابت
  • رومینگ اتحادیه اروپا گنجانده شده است
  • حداقل مدت 24 ماه، مهلت اطلاع رسانی 1 ماهه

بسته اپل در Blau: به همین دلیل است که این پیشنهاد ارزش آن را دارد

هزینه های بسته تعرفه در یک نگاه
شارژ پایه
(هر ماه)
27.99 یورو
اضافه حقوق
(یک بار در ابتدای قرارداد)
1 یورو
هزینه اتصال
(یک بار در ابتدای قرارداد)
0 یورو
حمل دریایی
(یک بار)
4.99 یورو
کل هزینه بعد از 24 ماه
(در صورت فسخ در پایان حداقل مدت قرارداد،
ماهانه و هزینه های یکبار اضافه شده)
677.75 یورو
مقادیر دستگاه
(بهترین قیمت آنلاین فعلی با توجه به idealo.de)
479 یورو
تعرفه هزینه موثر
(هزینه کل کمتر از ارزش دستگاه)
198.75 یورو
تعرفه هزینه موثر در ماه 8.28 یورو
به پیشنهاد در آبی
اگرچه آیفون 11 دیگر جدیدترین مدل تلفن همراه اپل نیست، اما همچنان دستگاهی رده بالا است که با پردازنده قدرتمند، دوربین بسیار خوب، صفحه نمایش روشن و کنتراست بالا و عمر باتری طولانی آن را تحت تاثیر قرار می دهد. در GIGA همچنین تست دقیق آیفون 11 را خواهید دید.

می توانید ببینید آیفون 11 چه توانایی هایی دارد در ویدیوی دستی ما:

اگر همیشه مجبور نیستید جدیدترین گوشی هوشمند را داشته باشید و دوست دارید با آیفون خود تماس بگیرید، Blau پیشنهاد مناسبی برای شما دارد. آیفون 11 با 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی شامل تعرفه «Blau Allnet XL» با قیمتی بسیار مقرون به صرفه در دسترس است: 27.99 یورو در ماه علاوه بر تلفن همراه خود، یک نرخ ثابت تمام شبکه/پیامک دریافت می کنید 10 گیگابایت کمک هزینه داده (به پیشنهاد روی آبی مراجعه کنید). هزینه های یک بار فقط 5.99 یورو (پرداخت اضافی به اضافه حمل و نقل) است، هیچ هزینه ای برای اتصال وجود ندارد.