آیفون‌ها بدون اینکه از آنها سؤال شود تماس می‌گیرند: این پشت آن است

این ویژگی همچنین در تمام اپل واچ های جدید یکپارچه شده است:

اپل این هفته آپدیت iOS 16.1.2 را منتشر کرد

با این حال، آیفون ها و ساعت های هوشمند گاهی اوقات آلارم های کاذب را ایجاد می کنند. این روزها، این امر به ویژه قابل توجه است، زیرا قبلا یکی است اسکی ورزشی می تواند این ویژگی را فعال کند. خبر این به تازگی از شهرستان سامیت، یوتا (منبع: KSL از طریق MacRumors) منتشر شده است.

اما منطقی است که هرگونه هشدار نادرست باید کاهش یابد. قبلاً مشخص بود که ویژگی تشخیص تصادف می تواند هنگام سوار شدن بر ترن هوایی و سایر فعالیت های شدید نیز فعال شود. هنوز مشخص نیست که آیا این به‌روزرسانی تشخیص اسکی و تصادفات واقعی را آسان‌تر می‌کند یا خیر. اما تنها به دلایل امنیتی، نصب آپدیت به هر کاربر آیفون توصیه می شود.



منبع

سوزی باترفیلد، مدیر مرکز توزیع شهرستان سامیت، به سایت خبری KSL گفت: «ما در حال دریافت تماسی هستیم مبنی بر اینکه صاحب این اپل واچ یا این آیفون یا در یک تصادف شدید یا تصادف رانندگی داشته است.

تولید تلفن های همراه فعلی اپل گاهی اوقات یک زنگ هشدار اشتباه ایجاد می کند و بدون اینکه از او خواسته شود با مرکز تماس اضطراری تماس می گیرد. در واقع آنچه که باید یک ویژگی امنیتی بسیار جالب آیفون 14 باشد، به یک مشکل کوچک در منطقه ورزش های زمستانی همه مکان ها تبدیل شده است.

سیب

همه مدل های آیفون 14 دارای تشخیص تصادف جدید هستند:

در مراسم معرفی آیفون 14 و اپل واچ سری SE، 8 و اولترا، رمان تشخیص تصادف در تمرکز. اسمارت‌فون‌ها و ساعت‌های هوشمند اپل تشخیص می‌دهند که کاربر در یک تصادف رانندگی قرار می‌گیرد و پس از چند ثانیه می‌تواند به‌طور خودکار یک تماس اضطراری برقرار کند، مشروط بر اینکه این پیام به سرعت توسط کاربر آسیب‌دیده لغو نشود.

با آیفون 14 روی چوب اسکی: هشدار، اتصال اشتباه

در همین حال، اپل این هفته آپدیت iOS 16.1.2 را منتشر کرد. جالب است بدانید، طبق گفته اپل، به‌روزرسانی iOS برای آیفون‌ها همچنین شامل «بهینه سازی تشخیص تصادف در مدل های آیفون 14 و آیفون 14 پرو». اپل در مورد آن چیزی نمی گوید.

در حال حاضر روزانه بین 3 تا 5 تماس اورژانسی دریافت شده است به طور تصادفی فعال شد تبدیل شد. کاربران در ابتدا حتی متوجه این موضوع نمی‌شوند، سپس وقتی مرکز تماس اضطراری با آنها تماس می‌گیرد و فقط یک سفر معمولی اسکی را تایید می‌کنند، شگفت‌زده می‌شوند. در حال حاضر، این فقط یک نگرانی جزئی برای مسئولان است زیرا این ویژگی می تواند در شرایط اضطراری واقعی مفید باشد. بنابراین سوزی باترفیلد نیز غیرفعال کردن آنها را توصیه نمی کند. او می‌گوید: «ما بدشان نمی‌آید که این تماس را بگیریم، زیرا اگر واقعاً اتفاقی بیفتد، می‌خواهیم بتوانیم با شما ارتباط برقرار کنیم.»