آیا گوگل با ساعت هوشمند مزاحم می شود؟

Google I/O 2022: دستگاه‌های پیکسل جدید معرفی شدند

آیا گوگل روی قیمت ساعت پیکسل قمار می کند؟

برخلاف اپل که عملاً هیچ رقابتی با اپل واچ ندارد و تنها ساعت هوشمند جدی را برای کاربران آیفون ارائه می کند، گوگل رقابت قدرتمندی در دنیای اندروید دارد. سامسونگ، فسیل، تیک واچ و شرکت به دارندگان گوشی‌های هوشمند اندروید ساعت‌های هوشمند بسیار خوبی را ارائه می‌کنند که برخی از آن‌ها با هزینه بسیار کمتری در دسترس هستند. این که آیا پیکسل واچ می تواند در برابر رقابت های سخت مقاومت کند، یکی از هیجان انگیزترین سؤالات در ماه های آینده خواهد بود.



منبع

قیمت ساعت پیکسل در اروپا نیز هنوز مشخص نیست. در پرتو تورم افسارگسیخته باید با این حال، خریداران اروپایی می توانند انتظار تبدیل 1:1 قیمت دلار را داشته باشند – حداقل.

در ایالات متحده، نسخه LTE ساعت هوشمند 399 دلار قیمت خواهد داشتهمانطور که 9to5Google از یک خودی که گفته می شود از قیمت ساعت هوشمند Google اطلاع دارد (منبع: 9to5Google) آموخته است.

نگاهی به Pixel 6 و Pixel 6 Pro نشان می‌دهد که چگونه گوگل می‌خواهد سهم بازار را تصاحب کند: با نسبت قیمت به عملکرد عالی. هر دو گوشی هوشمند گوگل گاهی به طور قابل توجهی ارزان تر از مدل های رقیب هستند. اگر امیدوار بودید که گوگل نیز از این محدوده قیمت برای پیکسل واچ خود استفاده کند، باید برای یک ناامیدی آماده باشید.

Pixel Watch: ساعت هوشمند گوگل با LTE باید 399 دلار آمریکا قیمت داشته باشد

قیمت ساعت پیکسل چقدر باید باشد؟ اگرچه گوگل وجود این ساعت هوشمند را تایید کرده است، اما این شرکت آمریکایی در مورد قیمت آن سکوت کرده است. اکنون یکی از افراد داخلی فاش کرده است که اولین ساعت هوشمند گوگل قرار است چقدر گران باشد. در مقایسه با رقبا، گوگل سر به فلک نمی کشد – و در حال تغییر از استراتژی قیمت گذاری پیکسل 6 و 6 پرو است.

گوگل

هیچ چیز در مورد قیمت نوع WLAN مشخص نیست، اما به احتمال زیاد گوگل رقابت را در اینجا دنبال خواهد کرد و 50 دلار آمریکا کمتر برای مدل دریافت خواهد کرد. به منظور. واسه اینکه. برای اینکه پیکسل واچ از 349 دلار شروع می شود. برای مقایسه: از سوی دیگر، گلکسی واچ 5 جدید سامسونگ به طور قابل توجهی ارزان تر است و در ایالات متحده از 279 دلار شروع می شود.

اکوسیستم جدید گوگل: