آیا مغازه ها در روز اصلاحات و روز همه مقدسین باز هستند؟

در حال حاضر جشن هالووین در سراسر آلمان در پایان اکتبر و اوایل نوامبر برگزار می شود. جشن های شبح وار معمولا به آخر هفته محدود می شود. این سنت، که عمدتاً از ایالات متحده آمریکا گرفته شده است، قبل از دو تعطیلات کلیسا است. با این حال، این ها فقط در برخی از ایالت های فدرال جشن گرفته می شوند. بنابراین در 31.10 وجود دارد. همیشه روز اصلاحات و به دنبال آن روز همه مقدسین در 1 نوامبر. آیا مغازه ها در این روزها باز هستند؟ آیا زمان افتتاحیه تغییر کرده است؟ کدام ایالت های فدرال واقعا تعطیلات رسمی دارند؟

مشاور
آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

بر خلاف عید پاک یا روز کارگر، برای مثال، روز اصلاحات و روز همه مقدسین فقط به صورت منطقه ای محدود شده است. این بدان معناست که همه در آلمان این روزهای تعطیل را ندارند.

ساعات کار در روز اصلاحات و روز همه مقدسین: تفاوت بین ایالات فدرال چیست؟

فقط یک روز پس از روز اصلاحات سالانه افزایش می یابد در 1 نوامبر روز همه مقدسین. از نظر تاریخی، روز همه مقدسین و روز اصلاحات ارتباط مستقیمی ندارند. روز همه مقدسین از قرن چهارم جشن گرفته می شود. در این روز از تمام مقدسین کلیسا یاد می شود. این شامل همه افرادی می شود که به طور عمومی به عنوان مقدس شناخته شده اند، و همچنین مردان و زنانی که به طور رسمی به عنوان مقدس شناخته نشده اند، اما اعتقادات راسخ خود را محکم در داخل و بدون قدیس زندگی کرده اند. روز همه مقدسین نیز یک تعطیلات ملی نیست. در این ایالت های فدرال رایگان است:

  • بادن-وورتمبرگ
  • بایرن
  • نوردراین-وستفالن
  • راینلاند-فالتز
  • زارلند
هنگام خرید آنلاین در هزینه خود صرفه جویی کنید: 18 نکته حرفه ای مبتکرانه
روز اصلاحات برمی خیزد سالانه در 31 اکتبر. این یک جشن مسیحی انجیلی است که به یاد اعمال مارتین لوتر است. گفته می شود که لوتر 95 تز خود را در عصر روز تمام قدیسان در سال 1517 به کلیسای ویتنبرگ میخکوب کرد و بدین وسیله اصلاحات کلیسا را ​​آغاز کرد. پس از این، کلیسای انجیلی به وجود آمد. در سال 2017 این روز برای پانصدمین بار جشن گرفته شد. امسال روز اصلاحات در سراسر آلمان تعطیل عمومی بود. در غیر این صورت، اینطور نیست و تنها چند ایالت فدرال آزاد هستند. روز اصلاحات در این ایالت های فدرال تعطیل رسمی است:

گالری عکس را شروع کنید(19 تصویر)

در ایالت های فدرال شمالی برمن، هامبورگ، نیدرزاکسن و شلزویگ-هولشتاین، این روز تنها در سال 2018 به یک تعطیل عمومی عادی تبدیل شد. اگر در یکی از این ایالت های فدرال زندگی می کنید، 31 اکتبر رایگان خواهید داشت. این امر در مورد کارمندان سوپرمارکت ها و خرده فروشی ها نیز صدق می کند. بنابراین مغازه ها در این روز در این ایالت های فدرال بسته هستند. نانوایی ها، گل فروشی ها و مواردی از این دست احتمالاً در ساعاتی مانند یکشنبه ها باز هستند. همچنین در نظر داشته باشید که اداره پست در این تعطیلات نیز کار نمی کند. پس اگر هیچ بسته یا نامه ای دریافت نکردید، تقصیر تحویل دهندگان نیست. اگر خارج از ایالت های فدرال ذکر شده زندگی می کنید و چیزی از آنجا سفارش داده اید، باید همراه باشید انتظار یک روز تحویل اضافی را داشته باشید. پمپ بنزین ها در ساعات کاری معمولی قابل دسترسی هستند. در شهرهای بزرگتر، برخی از مغازه ها احتمالاً در ایستگاه های قطار و فرودگاه ها باز می مانند.

اگر خارج از ایالت های فدرال ذکر شده زندگی می کنید، چیزی برای شما تغییر نخواهد کرد. همه مغازه ها در برلین، نوردراین-وستفالن یا بادن-وورتمبرگ طبق معمول در 31 اکتبر باز هستند.

ساعات کار در روز همه مقدسین: تعطیلات اینجا کجاست؟

در تمام ایالت های فدرال دیگر، کار در روز اول نوامبر به طور عادی انجام می شود و مغازه ها به دلیل تعطیلات رسمی بدون محدودیت باز هستند. کسانی که در برلین و هسن زندگی می کنند مدت کوتاهی پس از تغییر ساعت بدشانس هستند. هیچ تعطیلی وجود ندارد. اما اگر برای مثال در پوتسدام زندگی می کنید، می توانید از روز اصلاحات برای یک گشت و گذار توریستی و یک تور خرید در پایتخت استفاده کنید.

نظرسنجی: بازسازی شده یا نو؟