آیا فروشگاه اینترنتی برلت معتبر است؟ تجربیات و نظرات

GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر

نظر شما در مورد خرید اینترنتی چیست؟

علاوه بر تجارت پستی آنلاین، شرکت Berlet همچنین دارای 8 شعبه در جنوب وستفالن است. هنگامی که نوبت به معاملات ارزان قیمت دستگاه های الکترونیکی و الکتریکی می رسد، بارها و بارها مغازه باز می شود. با چنین حضوری، البته برای در امان بودن، از خود می پرسد:آیا برلت جدی است؟“. ما به این سوال برای شما پاسخ می دهیم.

مشاور

اگر می خواهید بدانید که آیا یک فروشگاه آنلاین معتبر است یا خیر، معمولاً فقط می توانید با بررسی های آنلاین مشورت کنید. اینجاست که برلت کمی عجیب می شود. در حالی که Berlet در Trustedshops دارای امتیاز عالی 4.72 ستاره است، اما در Trustpilot با امتیاز 2.6 کاملاً متفاوت به نظر می رسد.

تصویری از مرور کلی مرور از Trustpilot و Trustedshops
منبع تصویر: GIGA / 21.11.2022
  • نکته شگفت‌انگیز این است که بررسی‌ها بسیار متناقض هستند: در حالی که شکایاتی در مورد خدمات مشتری در Trustpilot وجود دارد، این مورد در Trustedshops بسیار تحسین شده است.
  • با این حال، باید به آن نگاه کرد بیش از 2500 رتبه بندی در Trustedshops آنجا در حالی که مغازه فقط 38 بار در Trustpilot رتبه بندی شده است تبدیل شد.
95 درصد تایید شده، رتبه های مثبت با 4 یا 5 ستاره – با مجموع بیش از 2500 رتبه بندی – نشان می دهد که فروشگاه آنلاین Berlet جدی و قابل اعتماد است. این انتقاد در درجه اول به نرم افزار فروشگاه مربوط می شود، اگرچه می توان در مورد اعطای یک ستاره به یک فروشگاه اختلاف نظر داشت زیرا پرداخت های نقدی مستقیم مخاطره آمیز ارائه نمی دهد. اگر بعداً مشخص شود که PayPal خود پرداخت نقدی مستقیم را برای این مشتری مسدود کرده است، بیش از همه اعمال می شود.

این تجارت هنوز هم امروزه توسط دختر بنیانگذار شرکت مدیریت می شود و همچنین پایه آنلاین پایداری دارد. استادیوم سابق هوهن لیمبورگ کیرشنبرگ اکنون نام استادیوم اریش برلت را دارد.

فروشگاه آنلاین Berlet: تجربیات و نظرات

هرکسی که به دنبال پیشنهادات ارزان در زمینه لوازم الکترونیکی مصرفی یا لوازم خانگی باشد، دیر یا زود با پیشنهادات ارزان برلت مواجه خواهد شد. ما برای شما بررسی کرده ایم که آیا کسب و کار خانوادگی برلت معتبر است یا خیر.

برلت نام خوبی دارد

شرکت Berlet در سال 1964 به عنوان یک “تجارت رادیو و تلویزیون” توسط اریش برلت 21 ساله در هاگن تاسیس شد. در این بین، به یک زنجیره با 8 شعبه و یک فروشگاه آنلاین تبدیل شده است که در سراسر کشور ارسال می کند.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع این شرکت از سال 2006 ارتباط قوی با زنجیره معروف یورونیکس داشته است. به همین دلیل، شعب برلت، فروشگاه های یورونیکس هستند. Euronics از سال 2016 اکثریت سهام شرکت Berlet را در اختیار دارد. این به تنهایی نشان می دهد که همه چیز در آنجا خوب پیش می رود و برلت جدی است.