آیا دیزنی + چیزی دریافت نمی کند؟ رقیب آلمانی قهرمانان مارول را می گیرد

گروه سرگرمی Seven.One، شرکت پشت سر ProSieben و Sat.1، قرارداد محکمی با سونی منعقد کرده است. خانواده ایستگاه می توانند کارهای زیادی با آن انجام دهند محتوای سونی نمایش در آلمان – و حق به برخی از اولین پخش در تلویزیون رایگان (منبع: dpa via heise).

از آنجایی که گروه حق پخش محتوا از طریق جوین را نیز دارد، الف مشکل مخصوصا برای دیزنی نتیجه این گروه سرگرمی چند سال پیش استودیوی مارول را تصاحب کرد و از آن زمان تاکنون مسئولیت فیلم‌ها و سریال‌های ابرقهرمانی موفق درباره انتقام‌جویان و شرکت را برعهده دارد، اما حقوق مرد عنکبوتی، از نظر تجاری موفق ترین قهرمان انفرادی از دنیای مارول، فقط با سونی دراز بکش.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع کاملاً مشخص نیست که آیا این امر باعث ایجاد مشکل برای رقابت استریم می شود یا خیر. چون Seven.One دارد با Joyn پیشنهاد پخش خود را آماده کرده است. از نظر دسترسی، نمی تواند با غول های بین المللی مانند نتفلیکس، پرایم ویدیو و دیزنی پلاس رقابت کند. اما دسترسی به عناوین سونی باید Joyn را برای مشتریان آلمانی کمی جالب‌تر کند.

آنجا دیزنی مدتی است که روی آن کار می کنم، فیلم های مرد عنکبوتی و به اصطلاح برای متحد کردن آیه عنکبوتی یعنی همکاری – حداقل برای بازار آلمان – گامی در مسیر اشتباه از دیدگاه دیزنی. همچنین برای مشتریان Disney+ مایوس کننده است – اما اگر از Joyn استفاده می کنید نه.

مطمئن نیستید که کدام سرویس پخش برای شما مناسب است؟ ما کمک می کنیم:

آیا دیزنی به زهکشی نگاه می کند؟ قرارداد سونی می تواند برنامه های مرد عنکبوتی را خراب کند

و مرد عنکبوتی و دیزنی نقطه گیر هستند: زیرا این معامله به دنباله مورد انتظار نیز گسترش می یابد. “مرد عنکبوتی: در سراسر آیه عنکبوتی”. نسخه قبلی یک انیمیشن واقعی موفق بود و در دیزنی + فهرست شده است. همچنین فیلم بعدی مارول از Spider-Verse سونی، “کرایون شکارچی” باید به ایستگاه های تلویزیون آلمان برود.

پیشنهاد پخش جریانی Joyn+ را تماشا کنید

گروه ایستگاه ProSieben و Sat.1 موفق شدند. پخش‌کننده‌های تلویزیون آلمان توافق‌نامه‌ای با سونی امضا کرده‌اند که به آنها امکان دسترسی به کاتالوگ گسترده فیلم‌ها و سریال‌های سازنده پلی‌استیشن را می‌دهد – گام مهمی در رقابت با سرویس‌های پخش، که به‌ویژه دیزنی نباید آن را دوست داشته باشد.

قرارداد سونی بسته شد: ProSieben و Sat.1 Spider-Man را تصاحب کردند

این شامل عناوین جدید مانند “قطار گلوله” با برد پیت یا درام اکشن بسیار تحسین شده “زن پادشاه”. این قرارداد همچنین شامل سریال‌های جدیدی مانند Three Pines با بازی آلفرد مولینا، معروف به دکتر اختاپوس از اولین فیلم‌های مرد عنکبوتی – و آخرین به کارگردانی دیزنی است.