آژانس شبکه فدرال به آلمانی ها درباره فروپاشی شبکه هشدار می دهد

«اگر تعداد زیادی پمپ حرارتی جدید و ایستگاه‌های شارژ نصب شوند، پس مشکلات تراکم و محلی قطع برق در شبکه توزیع کلاوس مولر، رئیس آژانس شبکه فدرال در روزنامه یکشنبه فرانکفورتر آلگماینه (FAS، از طریق Zeit) هشدار می دهد که اگر اقدامی نکنیم، از ما بترسید. به خصوص در آخرین مایل، در شبکه های محلی کم ولتاژ، مولر انتظار مشکلاتی را دارد که بار به شدت افزایش یابد.

برای جعبه‌های نهنگ خصوصی، این به این معنی است: در طول جیره‌بندی، باید برق کافی برای کارکردن یک خودروی الکتریکی به مدت سه ساعت وجود داشته باشد. برد 50 کیلومتر برای تامین. همه چیز برای پمپ های حرارتی بهتر به نظر می رسد: طبق FAS، “تداوم عملکرد تقریباً بدون مشکل” باید با “تعداد زیاد پمپ های حرارتی” علیرغم دریچه گاز امکان پذیر باشد.

فلیکس گریوز
فلیکس گرابر، سردبیر GIGA، کارشناس خودروهای الکتریکی، تحرک و مسائل مصرف کننده
برنامه های آژانس شبکه فدرال باید از 1 ژانویه 2024 اعمال شود. سپس مصرف را می توان در شرایط بحرانی تنظیم کرد. با این حال، تعطیلی کامل برنامه ریزی نشده است. “ما یکی می خواهیم حداقل عرضه در همه زمان ها ضمانت، به گفته مقام.

زیرا این دقیقاً همان چیزی است که دولت فدرال باید برنامه ریزی کند. دلیل: خاص پمپ های حرارتی و خودروهای الکترونیکی همانطور که مصرف کنندگان برق جدید یکی را می آورند نیاز بسیار بالاتر با خودش نسبت به قبل. بیشتر از این، شهروندان بیشتری تعویض می‌کنند و خودروی برقی با ایستگاه شارژ خصوصی می‌خرند یا سیستم گرمایش قدیمی را با پمپ حرارتی تعویض می‌کنند.

یک راه حل ممکن برای این مشکل، گسترش سریعتر شبکه های برق محلی است. با این حال، به دلیل کندی روند تأیید، که FAS می گوید اغلب چندین سال طول می کشد، این احتمالاً با شکست مواجه می شود. در عوض، آژانس شبکه فدرال در یک مقاله کلیدی برای تنظیم جریان برق در زمان اوج مصرف برنامه دارد. به زبان ساده، این بدان معناست که اگر به طور همزمان به برق بیش از حد نیاز باشد، ایستگاه‌های شارژ خودروهای الکترونیکی و پمپ‌های حرارتی گاز خاموش می‌شوند.

حداقل تامین برق باید همیشه تضمین شود

مصرف‌کنندگان باید برای یک چیز آماده باشند: هرکسی که از نظر سیاسی از سوخت‌های فسیلی دور شود – چه در ماشین‌ها یا گرمایش در خانه – پس از آن مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرد. دقیقا یک چشم انداز وسوسه انگیز نیست.



منبع

یک نیروگاه بالکن فقط در صورت قطع برق به میزان محدودی کمک می کند، اما می تواند در هزینه های شما صرفه جویی کند:

پمپ های حرارتی و ماشین های الکتریکی باید به آب و هوا کمک کنند. هرکسی که دیگر مجبور نیست با گاز گرم کند و بدون بنزین یا گازوئیل کار کند، وابستگی خود را به افزایش قیمت‌ها کاهش می‌دهد که اخیراً به شدت آسیب دیده است. اما سورپرایز بد دیگری نیز وجود دارد.

کاهش مصرف برق: خودروهای الکترونیکی و پمپ های حرارتی می توانند شبکه را تحت الشعاع قرار دهند