آنچه باید در سال 2023 مراقب آن باشید

به نظر می رسد تنها راه حل برای پمپ حرارتی در ساختمان قدیمی، یک سیستم خورشیدی عظیم در پشت بام و یک مخزن ذخیره سازی باشد. علاوه بر سرمایه گذاری های بالا برای پمپ حرارتی و نصب آن، که در آن به سرعت به 30000 یورو ختم می شودپس از آن منظومه شمسی اوج 25 تا 30 کیلوواتی دیگر وجود خواهد داشت که به همان اندازه هزینه دارد. منظومه شمسی نباید خیلی کوچک باشد، زیرا در درجه اول پمپ حرارتی است در زمستان به انرژی زیادی نیاز داردبرای رسیدن به دمای جریان لازم به طوری که یک ساختمان قدیمی بتواند گرمای کافی را تامین کند. سپس ذخیره باتری برای دوره انتقالی به منظور دستیابی به درجه بالایی از خودکفایی مورد نیاز است.

و حتی اگر یک پمپ حرارتی قدرتمند و یک سیستم خورشیدی بزرگ بخرید، Der Fachwerker فقط یک پمپ گرما را ارائه می دهد ارزش خودکفایی کمتر از 70 درصد. بیش از 30 درصد انرژی هنوز باید از شبکه گرفته شود. سپس شما دوباره در دام قیمت های بازار هستید. حتی بیشتر بدون پنل های خورشیدی.

شما می توانید کل ویدیو را اینجا ببینید:

پمپ های حرارتی در ساختمان های جدید مشکلی ندارند

هر کسی که در حال حاضر در نظر دارد یک سیستم گرمایش گاز یا نفت را با یک پمپ حرارتی جایگزین کند، باید به دقت فکر کند که آیا در سال 2023 اصلاً منطقی از نظر مالی است یا خیر. قیمت پمپ های حرارتی و نصب آنها در سال های اخیر به دلیل افزایش علاقه به شدت افزایش یافته است. یارانه تا سقف 40 درصد برای رسیدن به قیمت های قبلی کافی است. بنابراین دولت جیب شرکت هایی را که آنها را نصب می کنند پر می کند.

پمپ های حرارتی آینده در آلمان هستند – این چیزی است که سیاست می خواهد. مردم باید از شر مواد خام فسیلی خلاص شوند و به انرژی های تجدیدپذیر تکیه کنند. این واقعیت که هنوز زیرساخت برای این کار طراحی نشده است، حتی بزرگترین مشکل نیست. در عوض، بسیاری از خانواده‌هایی که به پمپ حرارتی روی می‌آورند با یک فاجعه مالی روبرو می‌شوند که تنها با هزینه‌های اضافی هنگفت می‌توان آن را کاهش داد.

پمپ حرارتی با خطرات مالی

منظورم این نیست، او این کار را می کند این صنعتگر در کانال یوتیوب خود، که در جدیدترین ویدیوی خود در مورد خطرات پمپ های حرارتی در ساختمان های قدیمی توضیح داده شده است. به ویژه، افزایش شدید قیمت برق به این معنی است که همه باید دقیقاً محاسبه کنند که آیا یک پمپ حرارتی اصلاً ارزشش را دارد یا اینکه از یکی از گران ترین روش های گرمایش در خانه استفاده نمی کند. حتی با قیمت برق 50 سنت در هر کیلووات ساعت، گرمایش گاز در یک ساختمان قدیمی می تواند ارزان تر باشد. اگر قیمت برق افزایش یابد، پمپ حرارتی به طور قابل توجهی گران می شود.

سیستم خورشیدی عظیم به عنوان راه حلی برای برق پمپ حرارتی

آنچه در ساختمان های قدیمی وجود دارد، از آنجایی که پمپ های حرارتی بسیار قدرتمندی که انرژی زیادی مصرف می کنند مورد نیاز است، چالش بسیار کوچک تری در ساختمان های جدید است. عایق خوب تضمین می کند که پمپ های حرارتی می توانند بسیار کارآمد و اقتصادی کار کنند. دماهای جریان کمتری در آنجا مورد نیاز است و هزینه های انرژی در محدوده نگه داشته می شود. اما از آنجایی که تعداد زیادی ساختمان قدیمی در آلمان وجود دارد، باید توصیه های بسیار دقیقی دریافت کنید که آیا پمپ حرارتی در زمان فعلی و بسیار نامشخص قیمت برق منطقی است یا خیر. به این ترتیب صاحبان پمپ حرارتی باید از قیمت برق راحت شوند. بنابراین در حال حاضر زمان کمی نامشخص است.



منبع