آموزش گام به گام صرافی کوینکس

البته خرید رمزارزها از طریق ارزهای فیات نیز در این صرافی امکان پذیر است، ولی این کار نیازمند طی کردن کامل مراحل احراز هویت و داشتن حساب بانکی مورد پذیرش iranarzdigital است. در این قسمت ما به شما خواهیم گفت که چگونه می توانید به بخش امنیت در تنظیمات صرافی کوینکس مراجعه کنید. همین موضوع سبب شده روز به روز به تعداد مخاطبان این صرافی افزوده شود؛ اما در ادامه به شما خواهیم گفت که چرا نباید به این صرافی برای تبدیل رمزارزها و یا نگهداری آنها در کوینکس اعتماد کنید؛ با ما همراه باشید. به جرات می توان گفت که هنگ کنگ به نوعی مرکز تجارت و معاملات ارزهای رمزپایه است. CoinEx Chain با هدف ایجاد یک سیستم تجارت غیرمتمرکز با قوانین تجارت شفاف و دارایی های کاربر خود طراحی شده است. در آگوست 2020، این صرافی یک برنامه استخراج مبتنی بر تجارت را راه اندازی کرد که بسیار محبوب بود و برای مدت کوتاهی آنها را به بزرگترین صرافی جهان با حجم معاملات 24 ساعته تبدیل کرد.

در مورد این صرافی بین المللی باید بدانید که با هدف مبادله ارز دیجیتال و نگهداری آنها در سال ۲۰۱۷ در کشور چین آغاز به کار کرده است. علاوه بر پرداخت هزینه در پلتفرم معاملاتی، CET همچنین نماد بومی CoinEx Smart Chain (CSC) است: یک بلاک چین برای توسعه دهندگان مایل به ایجاد برنامه های کاربردی. با توجه به توسعه بازار رمز ارزها، به خوبی با ارز دیجیتال و مفهوم آن آشنایی دارید. در این میان صرافی کوینکس با داشتن طیف گسترده ای از رمزارزها رتبه خوبی در میان کاربران دارد. اگر نگران اثر تحریمها و بلوکه شدن حسابتان هستید، میتوانید با اطمینان و بدون نیاز به فیلترشکن در این صرافی فعالیت کنید. 4. اگر وضعیت برداشت «ارسال شده» (Sent) را نشان میدهد اما هنوز دریافت نشده هست، لطفاً روی TXID کلیک کنید تا وضعیت انتقال در اکسپلورر را بررسی کنید. 3. اگر وضعیت برداشت «مصوب شده» (Passed) هست اما TXID یا ID انتقال و برداشت برای مدت طولانی وجود ندارد، لطفاً یک بلیت برای کمک ارسال کنید.

بدون نیاز به احراز هویت میتوانید تا روزانه ۱۰ هزار دلار انتقال یا برداشت انجام دهید، و با احراز هویت روزانه تا یک میلیون دلار. ووچر یکی از مطمئن ترین راه های انتقال هزینه در ایران است. کوینکس معتبرترین و حرفهایترین صرافی جهانی است که با وجود سابقه کوتاه راه اندازی کاربران بسیاری را جذب خود ساخته است. امروزه، آن ها در میان بیش از 500 صرافی رمز ارز فهرست شده هستند و در جمع آوری داده های CoinMarketCap، در رتبه چهلم قرار دارند. در مرحله بعد باید حساب کاربری خود را احراز هویت کنید که مراحل آن به صورت ساده در اختیار شما قرار میگیرد. بعد از این که این مرحله را انجام دادید میتوانید داراییهای خود را به حساب صرافی واریز کنید. با توجه به ارزش دلار، ارز دیجیتال بهترین روش سرمایه گذاری است اما مسئله اینجا است که بتوانید یک صرافی مطمئن را برای خرید ارز انتخاب کنید.

قبل از هرگونه اقدام به سرمایه گذاری در کریپتوکارنسی و خرید و فروش ارزهای دیجیتال حتما با متخصصان این حوزه مشورت کنید. اگر میخواهید در این حوزه سرمایه گذاری، خرید و فروش و معامله کنید به یک صرافی معتبر احتیاج دارید که ارزهای مختلفی را پشتیبانی کند. ابزارهای ترید کردن : ابزارهای بسیاری در هر دو صرافی وجود دارد که می توانید از هر کدام که تمایل داشتید برای کارهای خاص خود استفاده نمایید، ولی تعداد ابزارهایی که در کوینکس وجود دارد بسیار بیشتر از بایننس می باشد، پس برنده این مقایسه صرافی کوینکس می باشد. هر کاربری با هر سطح از اطلاعات پایه ای می تواند در این پلتفرم ترید کند. عکس نمیتواند فتوشاپی باشد و اطلاعات گواهی، قابل تغییر نیستند. برای اطلاعات بیشتر در خصوص صرافی ها می توانید مقاله صرافی کوکوین چیست؟

این مورد در ادامه مطلب بیشتر و به وضوح بررسی خواهد شد. پشتیبانی می کند، در این مقاله شما را با امکانات و ویژگی های صرافی کوینکس بیشتر آشنا خواهیم کرد، همراه داتیس نتورک باشید. از این رو یافتن صرافی امن و مطمئنی که کارمزد پایینی برای کاربران ایرانی داشته باشد، اهمیت چند برابری پیدا میکند. از طرفی این صرافی معاملات فرابورس یا خارج از بازار را با سرعت بالا پردازش میکند. این صرافی از زبانهای مختلف دنیا مانند زبانهای چینی، کرهای، روسی، انگلیسی، ژاپنی، فارسی و غیره پشتیبانی میکند. صرافی کوینکس دقیقا این نیاز را برای کاربران فارسی زبان تأمین میکند. در نهایت، طبق گفته خود صرافی، کوینکس چین به اکوسیستم کاملی تبدیل خواهد شد که از ساختار و معماری موازی زنجیرههای عمومی پشتیبانی میکند.

برای تضمین تایید فوری تراکنش شما، بر این اساس، کوینکس هزینه های استخراج بهینه را بر اساس شلوغی شبکه بلاک چین محاسبه و تنظیم می کند. ارزهای مثل بیت کوین ، اتریوم ، بیت کوین کش و تتر در این صرافی پیشتیبانی می شوند. کارمزد معاملات در صرافی کوکوین مقدار ثابت و برابر با ۰.۱ درصد است که مقدار آن به نسبت از دیگر صرافی ها پایین تر است. کاربرانی که دوستان خود را دعوت کنند 20 درصد از هزینه معاملات را دریافت میکنند. 2) سطح بعدی به کاربرانی مربوط می شود که هویت شان تایید شده اما در مرحله پایه یا بیسیک قرار دارند (basic). • قیمت را در باکس closing price روی 50000 قرار می دهیم و درصدی از پوزیشن را که می خواهیم ببندیم، انتخاب می کنیم. مثلا از میان ارزهای دیجیتال، می خواهید (USDT) را انتخاب کنید.

صرافی CoinEx به ما اجازه می دهد بتوانیم جفت ارز های دیجیتال را به یکدیگر تبدیل کنیم، مثلا وقتی بیت کوین دارید می توانید در کوینکس آن را به تتر تبدیل کنید. ورود به بخش اسپات تریدینگ با توجه به تصویر زیر 2 روش شامل “Spot Trading” و “Margin Trading” برای ثبت سفارش در بخش معاملات لحظه ای صرافی کوینکس برای معامله گران تنظیم شده است که برای ثبت سفارشات اسپات لازم است به قسمت “Spot” مراجعه نمایید. یکی دیگر از موارد مشکوکی که در رابطه با صرافی کوینکس وجود دارد؛ پشتیبانی از زبان فارسی در وبسایت و در شبکه های اجتماعی این مجموعه از جمله تلگرام است. صرافی Coinex همچنین دارای یک توکن رمزنگاری شده به نام CoinEx Chain است. این پلتفرم دارای سیستم امنیتی همه جانبه است و پروتکلهای امنیتی مختلفی بر روی آن اعمال شده است.

صرافی کوینکس دارای کیف پول امن و باکیفیتی است که کارکرد آسانی دارد و این امکان را به شما میدهد که به راحتی به تمام گزینهها دسترسی پیدا کنید. صرافی کوینکس یک Exchange غیر متمرکز بر پایه پروتکل اجماع Tendermint است. برای اینکه بتوانید در سطح پایه ی تایید شده صرافی coinex قرار بگیرید باید اسکن گذرنامه خود را برای تعیین هویت ارائه کنید. 4. اگر قرار بود تا برای فردی ارسال کنید ابتدا آدرس آن فرد را دریافت کنید و سپس مقادیر موجود را کامل کنید. اگر از کد دعوت این صرافی استفاده کنید، میتوانید از طرحهای ویژه و اقتصادی و پکیجهای ویپ آن بهرمند شوید.

در واقع میتوانید اولین خرید ارز دیجیتال خود را با استفاده از وجوه پرداختی خود به حساب صرافی، انجام دهید. البته با خریداری توکن CET که ارز داخلی این اکسچنج محسوب می شود می توانید این کارمزد را 50 درصد کاهش دهید و به عدد 0.05 درصد برسانید. با استفاده از توکن های CET برای پرداخت هزینه های معاملات در بازار اسپات، می توانید کارمزد معاملات را تا 30 درصد کاهش دهید. در واقع معاملات این صرافی به ارز خاصی محدود نمیشود و کاربران میتوانند از ارزهای رمز پایه برای معاملات خود استفاده کنند.

در صرافی coinex شما می توانید سه نوع سفارش انجام دهید. محبوبیت این صرافی به قدری بالا است که با صرافیهای معتبری مانند بایننس رقابت کرده و در طی سه سال کارکرد خود مخاطبان زیادی جذب کرده است. در معاملات مارجین نیز مانند فیوچرز، کل سود برای شما بوده اما ضرر از سرمایه اصلی شما کم می شود و امکان لیکویید شدن وجود دارد. اگر احراز هویت خود را انجام دهید امکان برداشت رقمهای بالاتر از آن هم برایتان مهیا است.

بعد از خواندن این مقاله و ثبت نام در کوینکس اگر سوال یا ابهامی داشتید میتوانید در بخش نظرات برای ما ارسال کنید تا در سریعترین زمان ممکن پاسخ شما را بدهیم . بعد از ثبت نام حساب شما بیست و چهار ساعته در هر هفت روز هفته بدون تعطیلی پشتیبانی میشود. امکان واریز و برداشت بدون احراز هویت: تا سقف ده هزار دلار در روز می توانید برداشت انجام دهید. دقت کنید صفحه ای که مخصوص امضا است، حتما تاریخ دقیق آن روز و coinex را داشته باشد. آنچه معمولاً بین دیدگاه ها مشترک است این است که همه آنها دفتر ثبت سفارش (order book) یا حداقل بخشی از آن، نمودار قیمت رمزنگاری انتخاب شده و تاریخ سفارش را نشان میدهند. کاربران کوینکس میتوانند اطمینان داشته باشند که تمام تراکنشها، نقل و انتقالات و پرداختهای آنها با امنیت بالا انجام میشود.

CoinEx برای برقراری امنیت از یک Captcha مشابه نمونه ای که Binance پیاده سازی کرده استفاده می کند. شما میتوانید با استفاده از این توکن بومی کوینکس در این صرافی به خرید و فروش رمز ارز بپردازید. کوینکس یک توکن رمزنگاری شده و چیزی شبیه به ارز دیجیتال مانند بیت کوین و اتریوم است که صرافی کوینکس آن را به صورت اختصاصی ایجاد کرده است. مانند تصویر زیر باید در حالی یک عکس از خود بگیرید، که در آن مدرک شناسایی عکس دار را در جلوی خود گرفته اید. رابط کاربری ساده: مهم ترین نکته برای استفاده از فضای یک پلتفرم سادگی و کارایی فضای آن است که توجه کاربران را به خود جلب کرده است.

این صرافی ارز های رمزپایه بسیاری ارائه می دهد.

علاوه بر این شما می توانید با استفاده از توکن CET کارمزد را تا نصف کاهش دهید و به 0.05 برسانید. هر واحد از توکن کوینکس در این لحظه با قیمت ۰.۰۳۲۰۹۱ دلار، با احتساب نرخ تتر ۳۱,۸۴۰ تومان معادل ۱,۰۲۱ تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن ۳۴۶.۴۸ هزار دلار است. اگه به دنبال یه صرافی هستید که با خیال راحت بتونید در ایران با اون کار کنید و به صورت لحظه ای در اون بتونید ارزهای دیجیتال تون رو تبدیل کنید، پیشنهاد میکنم در صرافی کوینکس (CoinEx) ثبت نام کنید. این صرافی ارز های رمزپایه بسیاری ارائه می دهد. این صرافی ارزهای رمزپایه بسیاری ارائه می دهد. ساخت حساب و ورود به صرافی کوینکس بسیار ساده است و نیاز به احراز هویت ندارد. این محدودیت، محدودیت ورود نمی باشد بلکه محدودیت معامله می باشد. مجموعه بزرگی از آلتکوین ها: کوینکس نه تنها طیف گسترده ای از آلتکوین های مختلف را ارائه میدهد، حتی از جمله پروتکل های مختلفی که در دسترس هستند، بلکه دائماً پروژه های جدید و هیجان انگیزی را ارائه میکنند که فرآیند بررسی و تایید آنها را طی میکنند.

در این قسمت دو نمونه اهرم ایزوله یا کراس وجود دارد که آنها را در ادامه تعریف می کنیم. البته شرایط خاصی در اینگونه معاملات یعنی فیوچرز کوینکس وجود دارد که حتما باید آنها را در نظر بگیرید. سفارش stop limit: در این نوع می توانید مشخص کنید که در صورتی که قیمت ارز به رقم مشخصی رسید سفارش با قیمت و حجم مد نظر شما ارسال شود. نکته مهم اینجاست که صرافی کوینکس رو به رشد است و مورد محبوبیت عام قرار گرفته است و با توجه به پکیج VIP که در اختیار کاربران می گذارد، کمیسیون معاملات در این صرافی به صفر کاهش میپیدا می کند. صرافی کوینکس امکان استفاده از کیف پول امن «Viawallet» را در اختیار کاربران قرار میدهد.

کاربران می توانند برای خرید ارزهای دیجیتال و آغاز ترید از کارت های اعتباری مانند مستر کارت استفاده نمایند. حال زمان آن رسیده است که ترید را در این صرافی شروع کنید. یکی از مهم ترین ویژگی های این صرافی این است که ویژگی نقدینگی را برای شما فراهم می کند که به این معنی است که یک سرمایه برای خرید و فروش آسان بدون تاثیر پذیری روی قیمت عمومی آن می تواند توسط کاربران به نتیجه برسد. در نهایت ، با توجه به مبادله ، CoinEx Chain به یک اکوسیستم کامل تبدیل خواهد شد که از معماری زنجیره های عمومی موازی تأمین می شود. سازندگان آن ادعا می کنند که این اولین زنجیره عمومی جهان است که به ویژه برای DEX ها طراحی شده است.