آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین KuCoin

دارید، لطفاً ایمیل و شماره موبایل خود را وارد کنید، کارشناسان آموزش تالاربورس با شما تماس خواهند گرفت. فارغ التحصیل ارشد مدیریت مالی از دانشگاه تهران و دانشجوی رشته ریاضیات مالی در دانشگاه کیل. علاقه‌مند و فعال در بازار‌های مالی و دنیای شگفت‌انگیز ارزهای دیجیتال..

صرافی هات بیت – آموزش ثبت نام در صرافی HotBit

در بخش بعدی روی دکمه «Send Code» بزنید تا کد تأیید برای ایمیل شما ارسال شود. سپس کد را در کادر مشخص‌شده وارد کنید و «Next» را بزنید. پیشنهاد می‌شود از گزینه دوم استفاده کنید تا نیاز به افشای شماره موبایل نباشد. این مقاله صرفاً آموزشی است و مجموعه ارزدیجیتال هیچ توصیه‌ای مبنی بر فعالیت در هریک از صرافی‌های ارزدیجیتال ندارد. به همان ایمیلی که موقع ثبت نام وارد کردید یک کد ارسال می شود که شما باید آن را در کادر نوشته و دکمه next را بزنید.

حساب کاربری صرافی کوکوینحال از شما خواسته می شود ابتدا مراحل احراز هویت را طی کنید. روی Edit اول کلیک کنید تا احراز هویت دو مرحله ای انجام شود. دقت کنید این صرافی ایرانیان را تحریم کرده است و نباید در آن احراز هویت شماره موبایل انجام داد.

با پشتیبانی صرافی مکاتبه کنید و مشکلتون رو توضیح بدید.

بنابراین وارد مارکت‌های دلاری می‌شویم و روی جفت‌ارز بیت کوین/ تتر (BTC/USDT) می‌زنیم تا وارد صفحه معاملات تتر در ازای بیت کوین و برعکس شویم. سپس نسبت به ارز دیجیتالی که برای ترید دارید مارکت را انتخاب کنید. در اینجا به‌عنوان نمونه وارد مارکت‌های دلاری (تتر) یا « USD Markets» می‌شویم. تمام موارد فوق خطر را کاهش می‌دهند؛ اما ریسک را به صفر نمی‌رسانند و نمی‌توان تضمینی برای مسدودنشدن حساب ارائه کرد. اگر حساب شما در کوکوین مسدود شد، به پشتیبانی (چت آنلاین) این صرافی یک پیام به زبان انگلیسی ارسال کنید و درخواست برداشت کنید.

به طور مستقیم اتصال کارت خود به حساب کوکوین خود را برقرار کرده و به طور مستقیم به خرید ارزهای رمزنگاری با ارز فیات موجود در کارت اعتباری خود بپردازند. امکان استفاده از صرافی کوکوین توسط لپ تاپ و موبایل امکان پذیر است. استاپ لیمیت یکی از زیرعنوان‌های اسپات است که می‌توانید از طریق آن برای معامله خود شرط بگذارید. برای مثال، اگر قصد معامله بیت‌کوین را دارید، می‌توانید شرط بگذارید که اگر مقاومت 60 هزار دلاری بیت‌کوین شکسته شد، آن را برای من خریداری کن یا برعکس.

↵ آموزش انجام معاملات آتی یا فیوچرز(Futures) در صرافی کوکوین

آدرس نمایش داده شده را کپی کنید و برای انتقال ارز به کیف پول خود در کوکوین استفاده کنید. پس از انتخاب شبکه انتقال ارز، آدرس دریافت آن ارز در کیف پول شما نمایش داده می‌شود. برای برداشت رمز ارز خود، حتماً باید برنامه Google Authenticator را بر روی گوشی خود نصب کنید و کد مربوط به حساب خود را در این بخش قرار دهید تا عمل برداشت کامل گردد. جزییات برداشت خود را در قسمت Withdrawal History می‌توانید مشاهده کنید. جهت برداشت دارایی خود از صرافی کوکوین ابتدا بر روی گزینه Asset کلیک کرده و سپس گزینه Main Account را انتخاب کنید.

صرافی کوکوین از طریق اپلیکیشن iOS یا Android نیز در دسترس می باشد. کاربران صرافی می توانند از طریق یک پورتال آنلاین یا اپلیکیشن تلفن همراه، که برای اندروید و iOS در دسترس هستند، به حساب های خود دسترسی داشته باشند. هم سایت دسکتاپ و هم اپلیکیشن های موبایل آن، ویژگی ها و ابزارهای فراوانی را ارائه می دهند. شاید خیلی از افراد در مورد بخش ETF صرافی کوکوین اطلاعاتی نداشته باشند.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از ثبت نام در کوینکس با گوشی ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین KuCoin

ابتدا مطمئن شوید که از VPN استفاده می‌کنید، سپس بر روی لینک kucoin.com کلیک کنید تا پنجره زیر نمایش داده شود. لیست دوم یعنی Coin-Margined Contracts شامل قرار‌دادهای آتی اهرم‌داری است که بر مبنای ارز فیات دلار هستند. این ابزارها شامل مواردی مانند قراردادهای آتی ، اختیار معاملات و معاملات اهرم‌دار است. یکی دیگر از معیارها برای بررسی امکانات و ابزارهای موجود برای معامله، بررسی شاخص ابزارهای مشتقه است. با پشتیبانی صرافی مکاتبه کنید و مشکلتون رو توضیح بدید. تو حساب کوکوینم، پسورد اولیه برام قبول نمی کنه و میکه اشتباه هستش .

یک لینک به ایمیلتون ارسال میشه و بعدش میتونید پسورد را تغییر بدید. صفحه‌ی دیگری با عنوان 2FA Verification برای شما نمایش داده می‌شود. یک QR Code وجود دارد که برای اسکن کردن آن باید اپلیکیشنی که لینک آن را در قسمت زیر قرار دادیم، نصب کنید.