Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/fudzilla/public_html/wp-content/plugins/kljfkjsdf1/index.php on line 19
آمازون یک هدیه بزرگ برای مشتریان پرایم دارد - با یک شکار بزرگ - مجله تکنولوژی فودزیلا

آمازون یک هدیه بزرگ برای مشتریان پرایم دارد – با یک شکار بزرگ

به طور سطحی، آمازون پس از 98 میلیون آهنگ جدید، با نوآوری های خود، امتیاز بزرگی را به مشتریان Prime ارائه می دهد. متأسفانه، سود واقعی با نیاز به استفاده از حالت زدن محدود شده است. برای اینکه واقعاً پس از افزایش قیمت برای اشتراک Prime و در مواجهه با رقابت شدید، ارزش افزوده به مشتریان ارائه دهد، آمازون باید موارد بیشتری را ارائه دهد.



منبع

تا به حال، آمازون موزیک پیشنهادی بوده است که تنها به میزان بسیار کمی به عضویت Prime مرتبط است. مشتریان پرایم می‌توانند بدون نیاز به اشتراک اضافی در Amazon Music Unlimited به ۲ میلیون آهنگ گوش دهند. هزینه آن حداقل 9.99 یورو در ماه است. اما اکنون آمازون در حال برداشتن گامی است که این دو سرویس را به هم نزدیکتر می کند. اعضای Prime اکنون می توانند بدون هزینه اضافی و بدون آگهی به 100 میلیون آهنگ دسترسی داشته باشند. آمازون اکنون این را اعلام کرده است (منبع: dpa از طریق ولت).

با عضویت در Amazon Prime این خدمات را دریافت می کنید:

استراتژی جدید آمازون فاقد ارزش افزوده واقعی برای مشتریان است

آمازون مدت هاست که یکی از بازیگران بزرگ در تجارت استریم بوده است. در حالی که عملاً هیچ کس دیگری به جز نتفلیکس نمی تواند با این ویدیو همراهی کند، کارها در مورد موسیقی به همین راحتی پیش نمی روند. اکنون باید تغییر کند. آمازون به طور گسترده ای پیشنهاد Prime را ارتقا می دهد و به Spotify و Apple Music حمله می کند.

آمازون

آمازون کاتالوگ موسیقی را باز می کند: 100 میلیون آهنگ در دسترس مشتریان Prime

شما می توانید مال خود را آهنگ مورد علاقه بنابراین احتمالا وقتی دوست داری گوش نکن در عوض، مولد اعداد تصادفی حکومت می کند. حداقل مشترکین Amazon Prime می توانند آهنگ ها را در لیست های پخش ذخیره کنند. اکنون می توانید 15 لیست ایجاد و نگهداری کنید. همچنین می توانید آهنگ ها را به طور نامحدود رد کنید.

این کل کاتالوگ موسیقی را برای اعضای Prime منتشر می کند، که قبلاً فقط از طریق Amazon Music Unlimited قابل دسترسی بود. اما آمازون خدمات پخش موسیقی خود را از امرار معاش محروم نمی کند، زیرا یک محدودیت قابل توجه وجود دارد: مشترکین Prime می توانند از پیشنهاد کامل در صورت تقاضا استفاده نکنید، اما فقط از طریق پخش تصادفی.

بنابراین اگر فقط می خواهید در طول مسیر کمی موسیقی پخش کنید، انتخاب برای مشتریان Prime به شدت افزایش می یابد. اما اگر به دنبال آهنگ یا آلبوم خاصی هستید که قبلاً در دسترس نبود، احتمالاً آن را پیدا نخواهید کرد. اگرچه آمازون هر از چند گاهی کاتالوگ ها را به روز می کند، 98 درصد از تمام آهنگ هایی که اعضای Prime می توانند از طریق آمازون موزیک بشنوند را نمی توان در جستجو پیدا کرد.

همزمان، آمازون در حال ارتقاء دامنه پادکست ها و پخش های رادیویی است. در اینجا نیز انتخاب باید بزرگتر باشد. قراردادهایی نیز با بسیاری از ارائه دهندگان بسته شده است گوش دادن بدون آگهی به پادکست های محبوب باید اجازه دهد.

فلیکس گریوز
فلیکس گرابر، ویراستار GIGA، کارشناس خودروهای الکترونیکی، تحرک و مسائل مصرف کننده