اگر می خواهید یک کباب پز گازی جدید برای فصل باربیکیو بخرید، باید نگاهی به آنچه آمازون ارائه می دهد بیندازید. گریل گازی Enders “Urban” در حال حاضر به عنوان بخشی از Prime Day 2022 در آنجا بسیار ارزان عرضه می شود. مخصوصاً متحرک است و می توان آن را به هر جایی برد.

آمازون “Enders Gas Grill Urban” را با قیمتی کمتر از 139 یورو به فروش می رساند

همه به یک کوره گاز غول پیکر نیاز ندارند. اغلب شما فضای زیادی ندارید، بنابراین کباب پزهای گاز کوچک و متحرک راه حلی عالی هستند تا بتوانید به سرعت چیزی را کباب کنید. اینجا دقیقاً همان جایی است که «Enders Gas Grill Urban» که آمازون در حال حاضر ارائه می کند، وارد بازی می شود قیمت فقط 139.99 یورو (به آمازون مراجعه کنید) فروخته شد. بهترین قیمت مطلق، زیرا سایر خرده فروشان حداقل 175 یورو برای آن می خواهند.

پوشش مناسب را نباید فراموش کنید (به آمازون نگاه کنید). این پیشنهاد آمازون فقط برای مدت محدودی در دسترس است و ممکن است در هر زمانی فروخته شود. اگر به دنبال یک کباب پز کوچک و متحرک هستید، باید به اینجا ضربه بزنید.

چرا کوره های گاز بسیار محبوب هستند:

“Enders Gas Grill Urban” چه فایده ای دارد؟

«Enders Gas Grill Urban» ممکن است کوچک باشد، اما همچنان فضای کافی را برای تهیه سریع غذای کبابی برای چندین نفر فراهم می کند. دارای دو مشعل و یک رنده چدنی می باشد. این اجازه می دهد تا a الگوی زیبایی که در غذای کبابی سوخته شده است اراده. می توانید از گریل گاز با بطری گاز یا کارتریج پیچ استفاده کنید. بنابراین اگر در حال حرکت از گریل گاز استفاده نمی کنید، نیازی به خرید کارتریج های گاز گران قیمت ندارید.

با “Enders Gas Grill Urban” این شرکت واقعاً در ایجاد یک گریل واقعاً خوب موفق شده است. طراحی شیک، استفاده از موبایل و نتیجه کباب کردن عالی. بنابراین جای تعجب نیست که گریل گاز 4.6 از 5 ستاره را در آمازون کسب کرد این است – با بیش از 2000 بررسی فکر کنید (به آمازون نگاه کنید). این برای کباب کردن خوب است و نتایج بیشتر خریداران را متقاعد می کند.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.