آمازون کارت MicroSD عظیم را برای تلفن، تبلت و سوئیچ با قیمت بسیار ناچیز می فروشد

به جای 86.99 یورو RRP: کارت حافظه شامل آداپتور SD برای گوشی‌های هوشمند، تبلت، نینتندو سوییچ، دوربین و سایر دستگاه‌ها. C10، U1، A1. سرعت خواندن تا 120 مگابایت بر ثانیه

برای هر کسی که به فضای ذخیره سازی بیشتری در تلفن، تبلت یا نینتندو سوییچ خود نیاز دارد، ارزش خرید دارد. برای اکثر دوربین ها و رایانه های برد مانند Raspberry Pi، به هر حال کارت حافظه اجباری است. 400 گیگابایت در حال حاضر نیز نسبت قیمت به عملکرد بسیار خوبی را ارائه می دهد. اگر بیشتر می خواهید، باید خیلی بیشتر در جیب خود فرو کنید. این روزها احتمالاً کمتر برای اکثر مردم کافی نیست، اینجا قانون این است: داشتن بهتر از نیاز است.

علاوه بر اندازه، سرعت مهم ترین معیار کارت microSD است. در اینجا SanDisk Extreme برای اکثر برنامه ها بیش از حد کافی است. ویدیوهای 4K به سرعت منتقل می شوند، کلاس عملکرد A2 نیز عملکرد عالی برنامه را تضمین می کند. از آنجایی که نینتندو سوییچ به هر حال فقط می تواند حدود 100 مگابایت بر ثانیه انتقال دهد، سرعت بالاتر برای این کار لازم نیست. دوربین های دیجیتال و گوشی های هوشمند به ویژه از سرعت بیشتری بهره مند می شوند.

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 09/02/2022 14:49

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

SanDisk Ultra 400GB microSDXC + آداپتور

هر کسی که فقط ایستگاه قطار اینجا را می‌فهمد، می‌تواند به سؤالات متداول کارت SD ما نگاهی بیندازد:

ما معاملات بیشتر آمازون را از پیشنهادات سپتامبر در اینجا خلاصه کرده ایم:

SanDisk microSD: چه کسی باید بخرد؟

200، 400 یا حتی 512 گیگابایت؟ این یک واقعیت شناخته شده است که شما هرگز نمی توانید ذخیره کافی داشته باشید. اگر می‌خواهید یا نیاز به ارتقا دارید زیرا دستگاه‌های شما از قبل پر شده‌اند، باید به پیشنهادات سپتامبر آمازون نگاهی بیندازید. برای مثال، می‌توانید SanDisk Ultra microSD را با 400 گیگابایت شامل آداپتور تنها با 35 یورو دریافت کنید (به پیشنهاد در آمازون مراجعه کنید). سایر فروشندگان در حال حاضر بیش از 15 یورو بیشتر برای کارت حافظه دریافت می کنند – از این رو معامله بسیار خوبی است که آمازون در اینجا ارائه می دهد.

SanDisk Ultra 400GB microSDXC + آداپتور

کارت‌های MicroSD با حافظه زیاد همیشه مفید هستند – چه برای تلفن هوشمند، تبلت، نینتندو سوییچ یا دستگاه‌های دیگر. در آمازون می‌توانید SanDisk Ultra microSD را با 400 گیگابایت کامل تنها با 35 یورو برای مدت کوتاهی دریافت کنید.

قرارداد سپتامبر آمازون: کارت microSD با قیمتی بسیار پایین

از آنجایی که SanDisk یک تولید کننده مشهور است، می توانید در صورت بروز نقص، تا 10 سال ضمانت سازنده را دریافت کنید.