آمازون کارت MicroSD عظیم برای تلفن، تبلت و سوئیچ را با قیمت بالا می فروشد

از آنجایی که SanDisk یک تولید کننده مشهور است، می توانید در صورت بروز نقص، تا 10 سال ضمانت سازنده را دریافت کنید.

به جای 138 یورو RRP: کارت حافظه 512 گیگابایتی + آداپتور، برای دوربین‌ها، گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها، تا 120 مگابایت بر ثانیه.

128، 400 یا حتی 512 گیگابایت؟ این یک واقعیت شناخته شده است که شما هرگز نمی توانید ذخیره کافی داشته باشید. اگر می‌خواهید یا نیاز به ارتقا دارید، زیرا دستگاه‌های شما از قبل پر شده‌اند، اکنون باید از آمازون بازدید کنید. بنابراین برای جمعه سیاه می‌توانید کارت حافظه microSD SanDisk Ultra Plus را با 400 گیگابایت به همراه آداپتور دریافت کنید. 32.99 یورو (مشاهده لیست در آمازون). هزینه حمل و نقل اضافه نمی شود. در غیر این صورت، کارت حافظه در حال حاضر تقریباً 18 یورو بیشتر قیمت دارد – بنابراین در اینجا معامله بسیار خوبی خواهید داشت.

SanDisk Ultra microSDXC (400 گیگابایت)

علاوه بر اندازه، سرعت مهم ترین معیار کارت microSD است. در اینجا SanDisk Extreme برای اکثر برنامه ها بیش از حد کافی است. ویدیوهای 4K به سرعت منتقل می شوند، کلاس عملکرد A2 نیز عملکرد عالی برنامه را تضمین می کند. از آنجایی که نینتندو سوییچ به هر حال فقط می تواند حدود 100 مگابایت بر ثانیه انتقال دهد، سرعت بالاتر برای این کار لازم نیست. دوربین های دیجیتال و گوشی های هوشمند به ویژه از سرعت بیشتری بهره مند می شوند.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

آیا باید چیزی بیشتر باشد؟ سپس می توانید با مدل 512 گیگابایتی زحل را نیز ارزان بزنید.

Sandisk Ultra (512 گیگابایت)

Sandisk Ultra (512 گیگابایت)

هر کسی که فقط ایستگاه قطار اینجا را می‌فهمد، می‌تواند به سؤالات متداول کارت SD ما نگاهی بیندازد:

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت در تاریخ 2022/11/24 ساعت 11:13 صبح

اگر به حافظه بیشتری در قالب یک کارت microSD با فضای زیاد نیاز دارید – چه برای یک گوشی هوشمند، تبلت، نینتندو سوییچ یا دستگاه های دیگر، در حال حاضر می توانید یک معامله ارزان به خصوص از آمازون دریافت کنید. در آنجا می توانید SanDisk Ultra microSD را با 400 گیگابایت غول پیکر با 33 یورو باریک دریافت کنید.

پیشنهاد جمعه سیاه: کارت microSD 400 گیگابایتی با قیمت عالی

برای هر کسی که به فضای ذخیره سازی بیشتری در تلفن، تبلت یا نینتندو سوییچ خود نیاز دارد، ارزش خرید دارد. برای اکثر دوربین ها و رایانه های برد مانند Raspberry Pi، به هر حال کارت حافظه اجباری است. 400 گیگابایت در حال حاضر نیز نسبت قیمت به عملکرد بسیار خوبی را ارائه می دهد. اگر بیشتر می خواهید، باید خیلی بیشتر در جیب خود فرو کنید. این روزها احتمالاً کمتر برای اکثر مردم کافی نیست، قانون اینجا این است: داشتن بهتر از نیاز است.

SanDisk Ultra microSDXC (400 گیگابایت)

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت در تاریخ 2022/11/24 ساعت 1:18 بعد از ظهر

SanDisk microSD: چه کسی باید بخرد؟

به جای 86.99 یورو RRP: کارت حافظه برای انواع دستگاه های تلفن همراه، از جمله آداپتور. سرعت خواندن تا 120 مگابایت بر ثانیه