آمازون ژنراتور خورشیدی با باتری و دو سلول خورشیدی را ارزان‌تر می‌فروشد

قبل از خرید یک ژنراتور خورشیدی، باید در مورد آنچه می خواهید یا می توانید با آن انجام دهید، روشن باشید. در هر صورت نمی توانید بخاری برقی را با آن کار کنید. بلکه می‌توانید از آن برای شارژ لپ‌تاپ، تلفن هوشمند یا تبلت، استفاده از کتری که زیاد انرژی‌زا نیست، کار با جعبه خنک و مواردی از این دست استفاده کنید. در بررسی Jackery Explorer 1000 Pro توضیح می دهیم که با چنین دستگاهی چه چیزی امکان پذیر است.

اگر در حال حاضر به دنبال یک ژنراتور خورشیدی با سلول های خورشیدی مناسب هستید که هزینه زیادی نداشته باشد اما همچنان باتری و توان خروجی کافی داشته باشد، باید نگاهی به آمازون بیندازید. در حال حاضر Allpowers Powerstation S2000 با دو سلول خورشیدی ارزان تر وجود دارد. قیمت دوباره کاهش یافته است.

آمازون مجموعه ژنراتور خورشیدی را ارزان‌تر می‌فروشد

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت در تاریخ 2022/11/20 ساعت 6:13 بعد از ظهر

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

نیروگاه قابل حمل ALLPOWERS (S2000) با پنل های خورشیدی در فروش

چه در کمپینگ و چه برای محافظت در برابر خاموشی، یک ژنراتور خورشیدی یک سرمایه گذاری معقول است، به خصوص در این مواقع نامشخص. در مواقع اضطراری، می توانید انرژی را از خورشید مستقل از شبکه تولید کنید، آن را در باتری ذخیره کنید و از طریق اتصالات مختلف به آن دسترسی داشته باشید. در حال حاضر در آمازون وجود دارد Allpowers Powerstation S2000 با دو ماژول خورشیدی 100 واتی در یک مجموعه تنها با قیمت 1574.61 یورو (مشاهده در آمازون).

نیروگاه قابل حمل ALLPOWERS (S2000) با پنل های خورشیدی در فروش

در عین حال می توانید از ژنراتور خورشیدی با استفاده از دو پنل خورشیدی تاشو را با 100 وات شارژ کنید. می توانید تمام داده ها را روی صفحه نمایش کوچک یا برنامه تلفن هوشمند بخوانید. بسیاری از پریزها و پریزهای دیگر وجود دارد که می توانید از آنها برای دسترسی به انرژی ذخیره شده استفاده کنید. در مجموع یازده دستگاه را می توان به طور همزمان شارژ کرد.

نکته خاص در مورد این ژنراتور خورشیدی این است که باتری داخلی با 1500 وات ساعت نه تنها ظرفیت بالایی دارد، بلکه دارای توان خروجی بالایی تا 2000 وات است. بنابراین شما همچنین می توانید یک کتری قوی تر یا مشابه را بدون هیچ مشکلی وصل کنید. بسیاری از ژنراتورهای دیگر به شدت در عملکرد محدود هستند و سپس خاموش می شوند تا در سمت امن قرار بگیرند.

در Jackery ما توانستیم اولین تصور را از یک ژنراتور خورشیدی جدید بدست آوریم:

چنین ژنراتور خورشیدی چه کاری می تواند انجام دهد؟

کوپن 200 یورویی را در صفحه محصول فعال کنید.