آمازون هدفون های روی گوش با ANC را با تخفیف هنگفت می فروشد – آیا ارزش خرید دارد؟

آیا به دنبال هدفون ارزان‌قیمت روی گوشی با قابلیت حذف نویز فعال هستید؟ سپس باید نگاهی به آمازون بیندازید. در آنجا می توانید هدفون بلوتوثی را از Soundcore با قیمتی مقرون به صرفه تهیه کنید. این صدای خوبی ارائه می دهد و در مقایسه با گزینه های جایگزین فقط کسری هزینه دارد. ما به شما نشان خواهیم داد که آیا ارزش خرید دارد یا خیر.

آمازون: Soundcore Life Q30 با ANC تا حد زیادی کاهش یافته است

البته، به دلیل قیمت پایین، نباید از نظر کیفیت صدا انتظار معجزه داشته باشید – اما هدفون ها توانستند مشتریان آمازون را متقاعد کنند و از بیش از 12000 بررسی، امتیاز بسیار خوبی با 4.6 از 5 ستاره کسب کردند. بالاتر از همه، صدای خوب و ساخت متقاعد کننده قابل ستایش است.

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 09/12/2022 05:07

Soundcore Life Q30 چه چیزی به شما ارائه می دهد؟

با Soundcore Life Q30، آمازون در حال حاضر یک جفت هدفون بلوتوث خوب از جمله ANC را فقط به قیمت می فروشد. 63.67 یورو (مشاهده لیست در آمازون). اگر کوپن تخفیف 20 درصدی را زیر قیمت پیشنهادی فعال کنید، می توانید قیمت را دریافت کنید. در مقایسه قیمت، حداقل 79.99 یورو از سایر ارائه دهندگان پرداخت می شود.

Soundcore Life Q30

هدفون از طریق بلوتوث 5 متصل می شود و سازنده عمر باتری را تا حداکثر می دهد 60 ساعت بدون ANC روشن و تا 40 ساعت با ANC بر. دو توکار وجود دارد میکروفون هایی که با آن می توانید از دستگاه برای برقراری تماس نیز استفاده کنید. این هدفون با اندروید، iOS، رایانه شخصی، مک و سایر دستگاه های بلوتوث سازگار است.

به جای 79.99 یورو RRP: هدفون بلوتوث با ANC، حالت‌های فردی، صدای Hi-Res، EQ در برنامه و تا 40 ساعت عمر باتری. همین حالا کوپن تخفیف خود را پس انداز کنید و 20 درصد پس انداز کنید.

با قیمت کمی بیش از 60 یورو، شما واقعا نمی توانید اشتباه کنید. Soundcore Life Q30 است بسیار ارزان تر از جایگزین های مارک های معروف، اما شاید آنقدرها هم شیک به نظر نمی رسد. را کیفیت، عملکرد و کیفیت صدا قانع کننده است با این حال – با توجه به قیمت پایین. اگر نمی خواهید بیش از 200 یورو برای هدفون ANC از Bose، Sony و Co بپردازید، این هدفون بلوتوث نیز انتخاب خوبی است.

Soundcore Life Q30

اگر می خواهید بدانید حذف نویز چیست و چه چیزی را در زندگی روزمره به ارمغان می آورد، می توانید این ویدیو را تماشا کنید:

هدفون ANC در آمازون: آیا ارزش خرید دارد؟

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع