آمازون هدفون های حذف نویز بیش از حد گوش را با قیمت های پایین به فروش می رساند

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 2023/06/05 23:32

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 06/06/2023 02:36

Soundcore Life Q30 چه چیزی به شما ارائه می دهد؟

البته، به دلیل قیمت پایین، نباید از نظر کیفیت صدا انتظار معجزه ای داشته باشید – اما هدفون ها توانستند مشتریان آمازون را متقاعد کنند و از بیش از 50000 بررسی، امتیاز بسیار خوبی با 4.5 از 5 ستاره کسب کردند. بالاتر از همه، صدای خوب و ساخت متقاعد کننده قابل ستایش است.

در آمازون، با Soundcore Life Q30، می‌توانید هدفون‌های بلوتوث خوبی از جمله ANC را فقط به قیمت دریافت کنید 55.99 یورو با احتساب حمل و نقل (مشاهده لیست در آمازون). در مقایسه قیمت، حداقل 80 یورو از سایر ارائه دهندگان پرداخت می شود، بنابراین در اینجا معامله بسیار خوبی دریافت می کنید.

Soundcore توسط Anker Life Q30

با قیمتی در حدود 60 یورو، واقعاً نمی توانید اشتباه کنید. Soundcore Life Q30 است بسیار ارزان تر از جایگزین های مارک های معروف، اما شاید آنقدرها هم شیک به نظر نمی رسد. این کیفیت، عملکرد و کیفیت صدا قانع کننده است با این حال – با توجه به قیمت پایین. اگر نمی خواهید بیش از 200 یورو برای هدفون ANC از Bose، Sony و Co بپردازید، این هدفون بلوتوث نیز انتخاب خوبی است.

به جای 79.59 یورو RRP: هدفون بلوتوث با اتصال جک، عایق صوتی Hybrid Active و عمر باتری تا 60 ساعت.

اگر به‌دنبال هدفون‌های کاهش‌دهنده نویز فعال ارزان قیمت هستید، حتماً باید همین الان آمازون را بررسی کنید. در حال حاضر یک مدل از Soundcore با قیمت مقرون به صرفه موجود است. ما نگاه دقیق تری به هدفون انداختیم و ارزیابی خود را از آنها به شما ارائه می دهیم.

هدفون بلوتوث با قیمت مقرون به صرفه: Soundcore Life Q30 در آمازون

Soundcore توسط Anker Life Q30

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

اگر می خواهید بدانید حذف نویز چیست و چه چیزی را در زندگی روزمره به ارمغان می آورد، می توانید این ویدیو را تماشا کنید:

هدفون ANC در آمازون: آیا ارزش خرید دارد؟

هدفون از طریق بلوتوث 5 متصل می شود و سازنده عمر باتری را تا حداکثر می دهد 60 ساعت بدون ANC روشن و تا 40 ساعت با ANC در دو توکار وجود دارد میکروفون هایی که با آن می توانید از دستگاه برای برقراری تماس نیز استفاده کنید. این هدفون با اندروید، iOS، رایانه شخصی، مک و سایر دستگاه های بلوتوث سازگار است.

Soundcore Life Q30 اکنون از 55.99 یورو در آمازون