آمازون لوازم جانبی عالی آی پد را به نصف قیمت می فروشد

این لوازم جانبی iPad برای چه کسانی مناسب است؟

آمازون در حال حاضر یک هاب USB-C عملی را با نصف قیمتی که بیشترین بهره را از پورت USB-C در iPad فعلی می‌برد، می‌فروشد. در حال حاضر به جای 57.99 یورو باید فقط 28.99 یورو بپردازید (مشاهده در آمازون) در صورت فعال کردن تخفیف 50 درصدی در صفحه محصول. این تخفیف تا 27 نوامبر 2022 اعتبار دارد.

آداپتور هاب Mobile Pro Mobile Pro SATECHI آلومینیومی نوع C با شارژ USB-C PD، 4K HDMI، USB 3.0 و 3.5mm Ko
با آداپتور نه تنها یک اتصال HDMI و پورت USB، بلکه یک سوکت جک 3.5 میلی متری نیز دریافت می کنید. علاوه بر این، می توان از iPad نیز استفاده کرد شارژ همزمان، در حالی که می توانید از همه کانکتورهای دیگر استفاده کنید. به گفته ساتیچی، این آداپتور به طور ویژه برای iPad توسعه یافته است و بنابراین باید به خوبی کار کند.

آیپدهای جدید می توانند:

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت در تاریخ 2022/11/26 ساعت 4:09 بعد از ظهر

خرید چنین آداپتور مخصوصاً برای خریداران iPad جدید 2022 جالب است. تا کنون، تنها مدل‌های گران‌تر آیپد پرو سازگار بودند و می‌توانستند با چنین آداپتورهایی استفاده شوند. اکنون ورود به عرصه حرفه ای ارزان تر است و می توانید با هزینه کم اتصالات اضافی را در اینجا ایجاد کنید. اپل همچنین iPadOS 16 را برای استفاده سازنده بهتر کرده است و استفاده از آن را به عنوان یک دستگاه کاری تشویق می کند. بنابراین در مجموع یک سرمایه گذاری خوب است.



منبع

آداپتور هاب Mobile Pro Mobile Pro SATECHI آلومینیومی نوع C با شارژ USB-C PD، 4K HDMI، USB 3.0 و 3.5mm Ko

با بیش از 1100 رتبه بندی 3.9 از 5 ستاره ممکن ببخش طراحی عالی، عملکرد ساده و انتخاب اتصالات مورد ستایش است. پورت USB تمام عیار و جک 3.5 میلی متری به ویژه از امکانات اضافی استقبال می کنند که از پتانسیل کامل خود با iPadOS فعلی استفاده می کنند. آی‌پد در حال تبدیل شدن به یک مک است، بنابراین می‌توانید بیشتر از آن بهره ببرید.

تریلر iPad و iPad Pro 2022

یک iPad جدید اینجاست – و ناگهان لوازم جانبی قدیمی دیگر مناسب نیستند. بسیاری از خریداران iPad در حال حاضر این شگفتی ناخوشایند را تجربه می کنند، زیرا اپل روز به روز بیشتر به USB C تغییر می دهد. این را می توان با یک لوازم جانبی کاربردی که در حال حاضر با نصف قیمت در آمازون فروخته می شود، برطرف کرد.

آمازون هاب USB-C را برای iPad ارزان تر می فروشد