Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/fudzilla/public_html/wp-content/plugins/kljfkjsdf1/index.php on line 19
آمازون ردیاب های تناسب اندام محبوب Fitbit را با قیمت های پایین به فروش می رساند - مجله تکنولوژی فودزیلا

آمازون ردیاب های تناسب اندام محبوب Fitbit را با قیمت های پایین به فروش می رساند

برای هر کسی که یک ردیاب تناسب اندام باریک دارد ارزش خرید دارد تجهیزات زیادی و عملیات آسان جستجو کردن. اگرچه در حال حاضر دستگاه‌های ارزان‌تری از چین در بازار وجود دارد، Fitbit نه تنها به دلیل سخت‌افزار قوی خود، بلکه به دلیل برنامه بصری و آسان برای استفاده اجرا شد.

Fitbit Charge 4 اکنون از 79.00 یورو در آمازون

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت در تاریخ 2023/01/25 ساعت 3:49 بعد از ظهر

Fitbit Charge 4 است به طور گسترده مجهز شده است و شما را قادر می سازد انواع ورزش ها را ردیابی و موفقیت تمرین را تجزیه و تحلیل کنید. علاوه بر این، موردی وجود دارد که اکنون به عنوان استاندارد با ردیاب های تناسب اندام گنجانده شده است نظارت بر فعالیت و خواب. ویژگی های انتخاب شده:

Fitbit Charge 4 ارزان در آمازون: برای چه کسی ارزش خرید دارد؟

به جای 99.99 یورو RRP: ردیاب تناسب اندام با NFC، GPS یکپارچه و پایش مداوم ضربان قلب.

به جای 149.95 یورو RRP: ردیاب تناسب اندام با NFC، GPS، اندازه گیری ECG، شاخص فرم روزانه، یادآور حرکت، اندازه گیری مداوم ضربان قلب و ردیابی خودکار فعالیت.

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت در تاریخ 2023/01/25 ساعت 11:57 صبح

Fitbit Charge 4 در آمازون تنها با 79 یورو

ردیاب تناسب اندام هنوز به روز است و در حال حاضر با قیمت بسیار پایین تری نسبت به زمانی که عرضه شد در دسترس است. بسیاری از طرفداران این سری احتمالاً منتظر بوده اند تا Charge 4 به طور قابل توجهی از قیمت افت کند تا در نهایت ضربه بخورد. اگر می خواهید خودتان را یک ردیاب تناسب اندام همه کاره با GPS و NFC بنامید، واقعاً نمی توانید از Fitbit Charge 4 عبور کنید. مخصوصا ردیاب سازگار با هر دو گوشی آیفون و اندروید است.

اگر به دنبال یک ردیاب تناسب اندام ارزان و خوب هستید، در حال حاضر باید از آمازون دیدن کنید. در آنجا می توانید پرفروش ترین های Fitbit Charge 4 و 5 را با قیمت های بسیار مناسب تهیه کنید. ما نشان می دهیم که این پیشنهاد برای چه کسانی ارزش دارد.

به روز شده در 2023/01/25:

آمازون اکنون آن را نیز دارد Fitbit Charge 5 قیمت کاهش یافته و نسل فعلی ردیاب تناسب اندام محبوب را تنها با قیمت 99 یورو ارائه می دهد (مشاهده در آمازون). در مقایسه با Charge 4 که کاهش یافته است، طراحی و دامنه عملکردها بهبود یافته است. Charge 5 دارای صفحه نمایش لمسی رنگی AMOLED است و می تواند اندازه گیری ECG را انجام دهد. اگر این ویژگی ها برای شما مهم هستند، هزینه اضافه 20 یورویی ارزشش را دارد.

Fitbit Charge 5

Fitbit Charge 4

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت در تاریخ 2023/01/25 ساعت 3:49 بعد از ظهر

Fitbit Charge 5

اگر لزوماً نباید یک ردیاب تناسب اندام از آخرین نسل باشد، قطعاً ارزش نگاهی به پیشنهاد فعلی آمازون را دارد. Fitbit Charge 5 در حال حاضر در بازار موجود است، اما اگر بتوانید بدون اندازه گیری ECG و صفحه نمایش AMOLED این کار را انجام دهید، به دسته 4 یکی هنوز ردیاب بسیار مجهز با GPS. فقط به قیمت 79 یوروکه آمازون، زحل و همچنین MediaMarkt در حال حاضر خواستار آن هستند، در هر صورت نمی توان شکایت کرد.