آمازون ربات جاروبرقی قوی Ecovacs Deebot T9 AIVI را با کمترین قیمت به فروش می رساند

قیمت کاهش یافته با کد تخفیف اعمال می شود تا 11 جولای 2022. زمانی که ربات خلاء وارد بازار شد، 800 یورو قیمت داشت، سایر خرده فروشان هنوز 500 یورو و بیشتر می خواهند. بنابراین شما واقعا می توانید در اینجا صرفه جویی کنید. اگر می خواهید بعداً ارتقا دهید، می توانید ایستگاه مکش را خریداری کنید (به آمازون نگاه کنید).

Ecovacs Deebot T9 AIVI: ربات جاروبرقی با عملکرد پاک کردن و دوربین

حتی قبل از شروع Prime Day 2022، می توانید یک ربات جاروبرقی قدرتمند از آمازون خریداری کنید که می تواند پاک کند. ما یک کد تخفیف انحصاری برای شما داریم که با آن می توانید جاروبرقی را ارزان تر تهیه کنید.

Ecovacs Deebot T9 AIVI را ارزان در آمازون بخرید

اگر به دنبال یک ربات جاروبرقی جدید هستید، احتمالاً با شرکت Ecovacs برخورد کرده اید. این شرکت ربات های خلاء مختلفی را ارائه می دهد که عملکرد خوبی دارند و عملکردهای زیادی دارند. با Ecovacs Deebot T9 AIVI، این ربات جاروبرقی با عملکرد پاک کردن و دوربین در حال حاضر از آمازون در دسترس است. با قیمت 419 یورودر صورت استفاده از کد Gigaweb50 در سبد خرید (آن را در آمازون بررسی کنید).

اگر از یک ربات خلاء انتظار کمی بیشتر دارید، می توانید از Ecovacs Deebot X1 Turbo with station نیز استفاده کنید. اگر از کد DEEBOT300 استفاده کنید (به آمازون نگاه کنید) این هزینه 799 یورو است.

Ecovacs Deebot T9 AIVI برای چیست؟

به نظر من بسیار کاربردی است تشخیص فرش. سپس ربات جاروبرقی به طور خودکار قدرت مکش را افزایش می دهد تا بتواند فرش را به درستی تمیز کند. اگر دستگاه پاک کن را به برق وصل کرده اید، تشخیص فرش نیز از خیس نشدن فرش اطمینان می دهد. این برای من هم عالی کار می کند. فقط حیف است که اگر فقط می خواهید جاروبرقی بکشید، همیشه باید واحد پاک کن را بردارید. اما این کار به سرعت انجام می شود.

دو غلتک در پایین Ecovacs Deebot T9 AIVI وجود دارد که واقعاً کف را تمیز می کند. (منبع تصویر: GIGA)

من از عملکرد مکش و پاک کردن راضی هستم. به خصوص به نظر می رسد غلتک های لاستیکی در قسمت زیرین تأثیر بسیار مثبتی بر عملکرد تمیز کردن دارند. حداقل نتیجه در سطح عادی به طور قابل توجهی بهتر از ربات جاروبرقی ساده شیائومی در بالاترین سطح است. تنها نقطه ضعف این است که تمیز کردن کمی سر و صداتر است زیرا لاستیک روی کف وینیل من صدای اضافی اضافه می کند. صدای آن روی کاشی های حمام زیاد نیست – اما همچنان از جاروبرقی ساده بلندتر است.

من به‌تازگی در حال آزمایش Ecovacs Deebot T9 AIVI بودم و می‌توانم به شما بگویم که واقعاً ربات خلاء چقدر خوب کار می‌کند. در غیر این صورت من از یک ربات جاروبرقی ساده از شیائومی استفاده می کنم که کمی قدیمی تر است و آنجا شما به وضوح می توانید جهش فناوری را در Deebot T9 AIVI مشاهده کنید. سنسورها در ترکیب با دوربین جلو خیلی سریع کار می کنند و چیزها را خیلی بهتر تشخیص می دهند.

دوربین جلو نیز مفید است. Ecovacs Deebot T9 AIVI از اینها علاوه بر حسگرها برای تشخیص اشیا استفاده می کند. اما شما همچنین می توانید به دوربین موجود در برنامه دسترسی داشته باشید و ربات خلاء را به عنوان یک نگهبان کوچک از طریق خانه یا آپارتمان خود ارسال کنید. حتی می توانید از ارتباط دو طرفه برای برقراری ارتباط در مورد آن استفاده کنید. به راحتی، هنگامی که پاکسازی کامل شد، در مورد اشیایی که در مسیر قرار داشتند هشدار داده می شود. من کفش‌ها را به عنوان آزمایش سر راه قرار داده بودم و سپس برنامه به من گفت که می‌خواهم آن‌ها را کنار بگذارم تا ربات جاروبرقی دوباره آنها را تمیز کند. عملکرد واقعا قوی



منبع