آمازون در حال حاضر پاوربانک های بزرگ خورشیدی را بسیار ارزان تر می فروشد

پاوربانک خورشیدی 26800 میلی آمپر ساعت، شارژر خورشیدی elzle با 2 پورت خروجی USB و 1 پورت ورودی USB، فضای باز

پاوربانک خورشیدی iPosible 26800 میلی آمپر ساعتی با 4 پنل خورشیدی تاشو و 2 باتری خارجی خروجی USB Tr

انرژی خورشیدی اختراع زیبایی است. شما به سادگی می توانید پرتوهای خورشید را به انرژی تبدیل کنید و نیازی به انجام کاری جز قرار دادن پنل خورشیدی در خورشید ندارید. جریان در حال حاضر جریان دارد. در آمازون در حال حاضر می توانید یک پاوربانک تهیه کنید که می توانید آن را به راحتی با انرژی خورشید شارژ کنید، حتی ارزان تر.

آمازون پاوربانک با پنل خورشیدی را ارزان تر می فروشد

با یک نیروگاه بالکن می توانید در مصرف انرژی صرفه جویی کنید:

پاور بانک با پنل خورشیدی چه فایده ای دارد؟

اگر کمی برای شما قدرتمند است، جایگزین کوچکتری نیز با باتری 10000 میلی آمپر ساعتی و پنل خورشیدی با قیمتی بیش از 20 یورو (مشاهده در آمازون). یک چراغ قوه در هر دو مدل ادغام شده است، بنابراین شما حتی زمانی که به کمپینگ می روید، نور کمی دارید.

به روز رسانی از 17 نوامبر 2022: با پاوربانک خورشیدی iPosible، یک پاوربانک بسیار مشابه با سلول های خورشیدی و باتری 26800 میلی آمپر ساعتی در حال حاضر در آمازون با قیمت کمتر به فروش می رسد. شما در حال حاضر پرداخت می کنید 44 به جای 54 یورو (مشاهده در آمازون).

پاوربانک خورشیدی iPosible 26800 میلی آمپر ساعتی با 4 پنل خورشیدی تاشو و 2 باتری خارجی خروجی USB Tr
یک پاور بانک تضمین می کند که می توانید گوشی هوشمند، تبلت و سایر دستگاه های خود را در حال حرکت شارژ کنید. اینها معمولاً در سوکت شارژ می شوند. اگر می خواهید کمی خودکفاتر باشید، ممکن است یک پاوربانک با پنل خورشیدی برای شما مناسب باشد. در حال حاضر 39.09 یورو (به آمازون نگاه کنید) می توانید یک پاوربانک بزرگ با ظرفیت 26800 میلی آمپر ساعت و در مجموع چهار پنل خورشیدی تاشو حتی ارزان تر تهیه کنید. این به شما امکان می دهد باتری را در حین حرکت در زیر نور خورشید شارژ کنید.

پاوربانک خورشیدی 26800 میلی آمپر ساعت، شارژر خورشیدی elzle با 2 پورت خروجی USB و 1 پورت ورودی USB، فضای باز

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت در تاریخ 2022/11/17 ساعت 12:16 ب.ظ

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت در تاریخ 2022/11/17 ساعت 12:12 بعد از ظهر

با این قدرت می توانید یک گوشی هوشمند را تا ده بار به طور کامل شارژ کنید. با یک تبلت تا سه برابر است. باتری صرفاً با انرژی خورشیدی تا 20 ساعت به طور کامل شارژ می شود. بنابراین دو تا سه روز طول می کشد، اما زمانی که در جاده هستید چندین روز انرژی دارید.

با بیش از 1400 بررسی، وجود دارد 4.1 از 5 ستاره در آمازون. می توانید همزمان دو دستگاه را روی پورت های USB شارژ کنید و در نتیجه انرژی را به خوبی مصرف کنید. شارژ از طریق خورشیدی زمان زیادی می برد، اما این نیز صرفاً به دلیل باتری بزرگ است. 26800 میلی آمپر ساعت خیلی زیاد است. البته می‌توانید باتری را مانند پاوربانک‌های کلاسیک در سوکت شارژ کنید. بنابراین اگر می خواهید کمی مستقل تر از سوکت باشید، در مجموع یک سرمایه گذاری قابل قبول است.



منبع

کالای اصلی: