آمازون در حال حاضر تجهیزات اضطراری را که همه باید داشته باشند بسیار ارزان تر می فروشد

برنامه های مناسب برای در حال حرکت:

انواع رادیو میل لنگ در دسترس است

همیشه گفته می شود که باید همیشه برای شرایط اضطراری آماده بود. اما آیا این واقعا شما هستید؟ اغلب اینطور نیست. برای درک اینکه حداقل برخی از اقدامات احتیاطی منطقی است، لازم نیست که یک آماده کننده هاردکور باشید. آمازون در حال حاضر یک دستگاه اضطراری عملی را با قیمت پایین‌تر می‌فروشد که اهداف مختلفی را پوشش می‌دهد و نباید در هیچ خانه‌ای گم شود.

آمازون رادیو میل لنگ را با پاوربانک و خورشیدی ارزان‌تر می‌فروشد

مدل دیگر از پایین اکنون به طور قابل توجهی گران تر است، اگرچه در حال حاضر تخفیف برای آن وجود دارد.

اگرچه می‌توانیم در آلمان بسیار امن زندگی کنیم، اما هر از چند گاهی شرایط اضطراری غیرقابل پیش‌بینی مانند سیل وجود دارد. به همین دلیل است که باید آماده بود. برای رسیدن به حداقل سطح آمادگی، البته باید مقداری لوازم تهیه کنید، اما باید از نظر فنی نیز مجهز باشید. دقیقاً در این مورد، آمازون در حال حاضر یک رادیو اضطراری کاربردی با میل لنگ را با قیمت کمتری به فروش می رساند. که دستگاه در حال حاضر با قیمت 49.99 یورو در دسترس است (به آمازون مراجعه کنید) فروخته شد.

رادیو خورشیدی قابل حمل، رادیو اضطراری کرانک، رادیو هواشناسی دینامو AM/FM/SW، قابل شارژ 5000 میلی آمپر ساعت
آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع البته، رادیو میل لنگ ارائه شده در اینجا دارای امکانات اضافی زیادی است که ممکن است حتی به آنها نیاز نداشته باشید. در آمازون هنوز جایگزین های زیادی وجود دارد (به آمازون نگاه کنید). واضح است که باید چنین وسیله ای را بخرید و با خیال راحت نگهداری کنید تا در مواقع اضطراری به آن دسترسی داشته باشید.

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت در تاریخ 2022/11/24 ساعت 4:39 صبح

مقاله اصلی:

به روز رسانی از 24 نوامبر 2022: به عنوان بخشی از جمعه سیاه، آمازون چندین رادیو اضطراری را با قیمت بسیار پایین‌تری می‌فروشد:

  • رادیو میل لنگ MOMSIV به قیمت 21.53 یورو (مشاهده در آمازون). این یک مدل پایه با میل لنگ، رادیو، نور و پنل خورشیدی است.
  • رادیو خورشیدی Nigecue به قیمت 35.99 یورو (مشاهده در آمازون). این مدل ویژگی های بیشتری را ارائه می دهد و به عنوان مثال می تواند به عنوان پاوربانک برای گوشی هوشمند شما نیز عمل کند.
  • رادیو خورشیدی Nigecue به قیمت 36.79 یورو (مشاهده در آمازون). در اینجا به میزان قابل توجهی سطح خورشیدی بیشتری دریافت می کنید، به طوری که شارژ شدن در خورشید باید سریعتر کار کند. همچنین می توانید تلفن همراه خود را بر روی آن شارژ کنید و یک لامپ روشن در اختیار داشته باشید.
  • رادیو اضطراری Libovgogo به قیمت 36.79 یورو (مشاهده در آمازون). همچنین همه چیز را ارائه می دهد، اما در برابر آب پاشیده نیز محافظت می شود، به طوری که نباید در باران اتفاقی بیفتد.

اما این رادیو میل لنگ می تواند کارهای بیشتری انجام دهد. زیرا نه تنها می توان با میل لنگ با باتری های معمولی کار کرد، بلکه دارای باتری 5000 میلی آمپری نصب کرده است، که در مواقع اضطراری زمان بسیار طولانی تری را تضمین می کند و حتی گوشی هوشمند شما را شارژ می کند. این همچنین با میل لنگ کار می کند، هرچند که البته بسیار خسته کننده است.

رادیو خورشیدی قابل حمل، رادیو اضطراری کرانک، رادیو هواشناسی دینامو AM/FM/SW، قابل شارژ 5000 میلی آمپر ساعت

اما همه کاره کوچک چیزهای بیشتری برای ارائه دارد. البته یک رادیو با تمام عملکردها و فرکانس های اضطراری یکپارچه شده است. یک روشن وجود دارد چراغ LED، سیگنال اضطراری و قطب نما. میل لنگ شما را از منبع تغذیه خارجی مستقل می کند و در صورت قطع برق می توانید به دریافت اطلاعات از طریق رادیو ادامه دهید.