آمازون جایگزین AirPods را با قیمت پایین به فروش می رساند

اگر می‌خواهید ایرپاد واقعی را از اپل بخرید، برای ساده‌ترین نسخه باید حدود 130 یورو روی میز بگذارید. وقتی در نظر بگیرید که در حال حرکت فقط می توانید به موسیقی گوش دهید و با آن تماس تلفنی برقرار کنید، سرگرمی ارزانی نیست. آمازون Soundcore Life P2 Mini را فقط به قیمت می فروشد 28.49 یورو (مشاهده لیست در آمازون). استفاده کنید کوپن تخفیف 5 درصدی زیر قیمت درخواستی در مقایسه قیمت، حداقل 30 یورو از سایر ارائه دهندگان پرداخت می شود.

Soundcore Life P2 Mini

آیا به دنبال هدفون های بلوتوث با کیفیت بالا هستید، اما نمی خواهید به اندازه ای که برای ایرپادهای اپل خرج می کنید، پول خرج کنید؟ سپس آمازون پیشنهاد عالی برای شما دارد: Soundcore P2 Mini عملکرد درجه یک را ارائه می دهد و به طور قابل توجهی ارزان تر از مدل های اپل است. ما نگاهی دقیق به هدفون انداختیم و به شما می گوییم که آیا ارزش پول را دارند یا خیر.

Soundcore Life P2 Mini در آمازون بسیار کاهش یافته است

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت در تاریخ 2023/06/09 ساعت 12:23 ب.ظ

Soundcore Life P2 Mini چه چیزی به شما پیشنهاد می کند؟

Soundcore Life P2 Mini

برنامه های صوتی یکپارچه نیز جالب هستند. در اینجا می توانید یکی را انتخاب کنید سه حالت صدا با لمس یک دکمه انتخاب کنید: تقویت کننده باس برای آهنگ های شدید، حالت پادکست برای پادکست ها و کتاب های صوتی، و حالت امضا برای همه انواع موسیقی دیگر.

برای مقایسه: AirPods Pro می تواند کارهای بیشتری انجام دهد – اما هزینه بسیار بیشتری نیز دارد:

جایگزین AirPods در آمازون: آیا ارزش خرید دارد؟

با این قیمت، مطمئناً نباید از نظر کیفیت صدا انتظار معجزه داشته باشید – اما هدفون ها در آمازون با 4.4 از 5 ستاره از بیش از 19700 بررسی بسیار خوب عمل می کنند. بالاتر از همه، صدای خوب و کیفیت ساخت بالا قابل ستایش است.

با قیمت کمتر از 30 یورو، واقعاً نمی توانید اشتباه کنید. Soundcore Life P2 Mini هستند بسیار ارزان تر از AirPods، اما ممکن است چندان شیک به نظر نرسد. این کیفیت، عملکرد و کیفیت صدا قانع کننده است با این حال – با توجه به قیمت پایین. اگر نمی خواهید 120 یورو برای AirPods بپردازید، این هدفون بلوتوث نیز انتخاب خوبی است.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

هر دو قاب شارژ و هدفون جداگانه از نظر طراحی شبیه به AirPods Pro اپل هستند. با این حال، به دلیل رنگ مشکی، هسته‌های صدا وقتی آن‌ها را در گوش خود می‌زنید چندان به چشم نمی‌آیند. به گفته سازنده، زمان اجرا تا 7 ساعت و تمام خواهد شد بلوتوث 5.2 ارتباط برقرار می کند. حتی هدفون نیز گنجانده شده است IPX5 در برابر جت های آب از هر زاویه ای محافظت می شود – بنابراین می توان از آنها برای ورزش یا باران شدید نیز استفاده کرد. آنها با اندروید، iOS، رایانه های شخصی، مک و سایر دستگاه های بلوتوث سازگار هستند.

به جای 39.99 یورو RRP: هدفون بلوتوث داخل گوش با باس شدید، عمر باتری تا 32 ساعت و اتصال USB-C. کوپن را فعال کنید و 5 درصد پس انداز کنید.