آمازون ترموستات های هوشمند رادیاتور را با قیمت مناسب به فروش می رساند

tado° کیت شروع Wifi V3+

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 01/10/2023 09:26

دمای اتاق به طور خودکار توسط سیستم تادو اندازه گیری می شود و خروجی گرمایش با توجه به تنظیمات برنامه ریزی شده تنظیم می شود. حتی اون هم میتونه پیش بینی آب و هوا درگیر و گرمایش هنگام پخش به طور خودکار خاموش می شود اراده. این سیستم توسط یک پل اینترنتی ارائه شده کنترل می شود.

به جای 229.99 یورو RRP: 2 x ترموستات گرمایش هوشمند برای گرم کردن، کنترل گرمایش از طریق برنامه، سازگار با Alexa، Siri و Google.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع با این مجموعه، تنها کاری که باید انجام دهید این است که سرهای ترموستاتیک قدیمی خود را باز کنید و ترموستات های هوشمند رادیاتور را پیچ کنید – بدون حفاری یا خونریزی. گرمایش شما نه تنها از طریق برنامه، بلکه در صورت ادغام در سیستم‌های خانه هوشمند مربوطه قابل کنترل است. همچنین با فرمان صوتی خدمت. این سیستم، در میان چیزهای دیگر، با دستیار گوگل، آمازون الکسا و هوم کیت اپل سازگار.

شما بدون استرس مال خود را می خواهید تامین کننده برق یا گاز را تغییر دهید? سپس باید از سرویس آنلاین استفاده کنید یادآوری کن دانستن در اینجا کارشناسان بازار را رصد می کنند، قیمت ها را مقایسه می کنند و سال به سال به طور خودکار به یک ارائه دهنده معتبر برای شما سوئیچ می کنند.

اکنون بدون تعهد، پتانسیل پس انداز را بررسی کنید

اگر نمی خواهید نگران قبض آب و برق بعدی باشید، می توانید از آن استفاده کنید کیت استارت تادو با دو ترموستات هوشمند رادیاتور فقط پول پس انداز کنید آمازون در حال حاضر این مجموعه را برای 172.49 یورو (به پیشنهاد در آمازون مراجعه کنید). قیمت معمولی تقریباً 230 یورو است، بنابراین شما در اینجا پس انداز خوبی خواهید داشت.

tado° کیت شروع Wifi V3+

با قیمت بالای انرژی، نگاهی دقیق تر به سیستم گرمایشی خود می تواند ارزشمند باشد. زیرا در اینجاست که با استفاده از ترموستات های هوشمند می توانید در هزینه های خود صرفه جویی زیادی کنید. در حال حاضر می توانید یک مجموعه استارت با دو ترموستات از آمازون با قیمت بسیار پایین تهیه کنید.

آمازون: ترموستات های هوشمند رادیاتور در بسته بندی دوتایی با قیمت مناسب

نصب معمولا آسان است و از طریق اکثر سیستم های گرمایشی انجام می شود آداپتور عرضه شده پشتیبانی می کند. پس از راه اندازی موفقیت آمیز، گرمایش خانگی همچنین در حال حرکت کنترل شود و به عنوان مثال، قبل از ورود از طریق اینترنت از طریق یک برنامه روشن شود. بنابراین این سیستم برای همه کسانی که از گرمایش خود استفاده می کنند ارزشمند است باهوش تر، کارآمدتر و انعطاف پذیرتر کنترل کنید و همزمان می خواهید در پول خود صرفه جویی کنید.

نصب ترموستات هوشمند رادیاتور برای چه کسانی ارزش دارد؟