اگر حساب آمازون خود را حداقل با ثبت نام کنید، پول را دریافت خواهید کرد 70 یورو شارژ اعتبار. اگر قصد داشتید در هفته سیاه، هفته سایبری یا در آستانه کریسمس از آمازون خرید کنید، خرج کردن دوباره آن 70 یورو مشکلی نخواهد داشت. می‌توانید در مرور کلی ما از معاملات هفته سیاه الهام بگیرید.

  1. ابتدا صفحه تبلیغات در آمازون را بررسی کنید تا ببینید آیا واجد شرایط شرکت در تبلیغات هستید یا خیر.
    اگر واجد شرایط هستید به نظر می رسد. (منبع تصویر: Amazon.de)
  2. اگر واجد شرایط هستید، باید اعتبار آمازون را با حداقل 70 یورو در این صفحه تکمیل کنید.
    شما می توانید آزادانه مبلغ اضافه را انتخاب کنید – 70 یورو کافی است. (منبع تصویر: Amazon.de)
  3. مهم: حالا کد را در صندوق پرداخت وارد کنید DETOP70 آ.
    فراموش نکنید که کد کوپن DETOP70 را وارد کنید. (منبع تصویر: Amazon.de)
  4. 70 یورو بلافاصله به حساب شما واریز می شود، این حداکثر 5 دقیقه طول می کشد. 6 یورو اضافی به صورت خودکار به عنوان تخفیف اضافی برای خرید بعدی شما رزرو می شود.

شرایط

کجا دیگر می توانید چیزی را به صورت رایگان امروز دریافت کنید؟ خوب اینجا: ظاهراً آمازون از شما می خواهد که از خدمات افزایش اعتبار آنها استفاده کنید. هر کسی که حداقل مبلغ 70 یورو را پرداخت کند، می تواند 6 یورو اعتبار اضافی را کاهش دهد. ما به شما می گوییم که چگونه کار می کند و چه محدودیت هایی دارد.

صفحه کمپین آمازون: اعتبار را با 70 یورو شارژ کنید، 6 یورو را رایگان دریافت کنید

6 یورو اعتبار آمازون به عنوان هدیه دریافت کنید – این روش کار می کند

همچنین مهم است که بدانیم که عمل فقط تا 30.11 در حال اجرا است – بهتر است صفحه کمپین را بررسی کنید تا ببینید واجد شرایط هستید یا خیر. اعتبار 70 یورویی را می توان برای هر خریدی از آمازون استفاده کرد. اگر تا 15 ژانویه 2023 چیزی از آمازون بخرید، 6 یورو اعتبار اضافی به طور خودکار رزرو می شود، اما این فقط برای محصولاتی با “فروش و ارسال شده توسط آمازون” اعمال می شود. 6 یورو در هیچ جای دیگری قابل مشاهده نیست، مگر در طول فرآیند پرداخت در صندوق.