یک برجسته علمی تخیلی محبوب در حال حاضر 50 درصد در فروشگاه پلی استیشن کاهش یافته است: غول جهان باز No Man’s Sky حتی با تخفیف مگا به صدر جدول پرفروش ترین PS4 و PS5 می رسد.

پلی استیشن 5

پس از انتشار افسانه ای و به هم ریخته، امواج پیرامون بازی علمی تخیلی No Man’s Sky مدت هاست که آرام شده اند. به لطف به روز رسانی های مداوم، تیم سازنده Hello Games اکنون این کار را انجام داده است یک ماجراجویی در جهان باز با کیفیت بالا ایجاد کرد، که در آن می توانید وسعت فضا را کشف کنید. این بازی اکنون دومین بهار خود را در فروشگاه پلی استیشن با 50 درصد تخفیف تجربه می کند.

No Man’s Sky: جهان باز برای دارندگان پلی استیشن به فروش می رسد

در جهان نامتناهی No Man’s Sky شما می توانید در یک سفینه فضایی سفری منحصر به فرد را آغاز کنید در حالی که سیاراتی را کشف کرده اند که هیچ انسان دیگری قبلاً ندیده است. شما می توانید به سفرهای اکتشافی عالی بروید، تجارت کنید و همچنین باید از خود در برابر موجودات خطرناک و دزدان دریایی دفاع کنید. با منابع جدید می توانید تجهیزات و کشتی خود را بهبود و توسعه دهید.

تریلر No Man’s Sky را اینجا ببینید:

No Man’s Sky | تریلر 11 Things

ماجراجویی جهان باز No Man’s Sky است در حال حاضر قیمت آن در فروشگاه پلی استیشن 50 درصد کاهش یافته است. بنابراین می توانید بازی را در هر دو نسخه PS4 و PS5 به جای 49.99 یورو تنها با 24.99 یورو دریافت کنید. این پیشنهاد تا 13 ژوئن 2023 معتبر است.

No Man’s Sky را در فروشگاه پلی استیشن ببینید!

بازی علمی تخیلی پرفروش‌ترین بازی PS4 و PS5 است

با 50 درصد تخفیف، No Man’s Sky به رتبه دوم جدول پلی استیشن صعود کرد. فقط ضربه کوبنده UFC 4 با 81 درصد تخفیفش محبوبیت بیشتری دارد نسبت به بازی علمی تخیلی نام‌های بزرگی با God of War، ARK: Survival Evolved، Marvel’s Spider-Man و The Last of Us 2 در فهرست پرفروش‌ها قرار دارند.

صحبت از The Last of Us – پروژه جدید PS5 در سری زامبی ها در حال حاضر با مشکلات غیرمنتظره ای دست و پنجه نرم می کند:

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.