در هفته‌های آتی، سامسونگ همه برنامه‌های خود را برای اندروید 14 و One UI 6.0 تطبیق خواهد داد تا با نسخه نرم‌افزار جدید کار کنند. این تازه شروع است. به طور کلی، این یک نشانه خوب است، زیرا آن را روشن می کند سامسونگ در حال حاضر روی اندروید 14 کار می کند. اما شرکت این کار را برای خودش انجام می دهد. برخلاف سازندگان چینی که می توانید اندروید 14 را در آن تست کنید.

سامسونگ مانند بسیاری از تولیدکنندگان دیگر، زمانی که گوگل نرم‌افزار جدید را تمام کند، به‌روزرسانی‌هایی را برای اندروید 14 ارائه خواهد کرد. با این حال، قبل از آن، مرحله آزمایشی آغاز می شود که در آن سامسونگ در حال آزمایش سیستم عامل آینده با رابط کاربری جدید One UI 6.0 است. برای اینکه همه چیز به خوبی پیش برود، سامسونگ از قبل مقدمات را آغاز کرده است. به گفته SamMobile اولین برنامه های بهینه سازی شده برای One UI 6.0. ابتدا برنامه ماشین حساب سرگرم کننده است.

سامسونگ به‌روزرسانی‌های جدید اندروید را برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های خود بسیار سریع توزیع می‌کند. اندروید 14 به زودی یک ارتقاء نرم افزاری بزرگ خواهد بود که سامسونگ در حال آماده سازی آن است. نه تنها سیستم عامل، بلکه بسیاری از برنامه های خودشان نیز به روز می شوند.

سامسونگ الکترونیکس

سامسونگ برنامه های خود را برای اندروید 14 به روز می کند

در حالی که سامسونگ بسیاری از دستگاه های گلکسی خود را با اندروید 14 و رابط کاربری One UI 6.0 عرضه می کند، برخی از دستگاه های محبوب وجود دارند که پوشش داده نشده اند. طبق اطلاعات اولیه، این شامل گوشی‌های هوشمند گلکسی S20 و قدیمی‌تر و همچنین سری نوت 20 و تلفن‌های همراه قدیمی یا میان‌رده مانند گلکسی A51 و بالاتر می‌شود. با توجه به وضعیت فعلی، تمامی این مدل ها دیگر اندروید 14 را دریافت نخواهند کرد. هنوز باید به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری وجود داشته باشد، فقط نسخه‌های جدید اندروید وجود نداشته باشد.