آلمان – مجارستان از تلویزیون و پخش زنده از ZDF پخش می شود

اگرچه مجارستان دیگر بزرگ‌ترین کشور فوتبال نیست، اما در تاریخ بین‌المللی لحظات تاریخی فوتبالی در بازی‌های مقابل آلمان وجود داشته است. خاطره قهرمانی اروپا در سال گذشته هنوز بسیار تازه است، بنابراین آلمان تنها به لطف گل تساوی بسیار دیرهنگام لئون گورتزکا توانست به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند. دیدار رفت مرحله گروهی لیگ ملت‌ها با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

بازی در 3 می 1954 هنوز هم تا به امروز افسانه ای است.در آن زمان مجارستان یکی از بهترین کشورهای فوتبال جهان بود. در نتیجه، در جام جهانی 1954، تیم ملی آلمان در مرحله گروهی 8-3 تقسیم شد. به طور کاملا شگفت انگیز، آلمان پس از آن اولین عنوان قهرمانی جهان خود را در فینال با پیروزی 3-2 مقابل مجارستان به دست آورد. مجارستان هنوز از شکست خارج نشده و مدت زیادی است که در لیگ دسته اول تیم های ملی بازی نکرده است.

آلمان در بازی امروز با 6 امتیاز در رده دوم قرار گرفت. اگر نمی خواهید جایگاه خود را در مرحله حذفی به خطر بیندازید، پیروزی مقابل مجارستانی ها ضروری است. مجارستانی ها با 7 امتیاز در صدر جدول قرار دارند. بزرگان فوتبال ایتالیا (5 امتیاز) و انگلیس (2 امتیاز) نیز شانس حذف آلمان از رتبه دوم را دارند.

گام های بلندی به سوی مسابقات جهانی زمستانی برداشته می شود. بازی امروز مقابل مجارستان، پنجمین بازی در جام ملت‌ها را رقم می‌زند قبل از اینکه مرحله گروهی تیم هانسی فلیک با بازی دوشنبه آینده مقابل انگلیس به پایان برسد.

  • چه کسی بازی بین المللی مجارستان و آلمان را از تلویزیون پخش می کند؟ ZDF امروز به صورت زنده از بازی DFB گزارش می دهد. بنابراین شما بازی را در تلویزیون عمومی در تلویزیون رایگان مشاهده می کنید
  • پخش زنده هست؟ بله، ZDF برنامه خود را به صورت آنلاین در کتابخانه رسانه ZDF در دسترس قرار می دهد. هیچ دسترسی برای سرویس مورد نیاز نیست. متناوبا، پخش زنده ZDF در گزینه های رایگان سرویس های پخش تلویزیونی مانند Waipu.TV یا Zattoo نیز موجود است.
  • پخش زنده کی شروع میشه؟ علاقمندان به فوتبال می توانند از ساعت 20:15 پیش نمایش بازی مجارستان را مشاهده کنند.
  • شروع کی هست؟ بازی از ساعت 20:45 آغاز می شود.
  • بازی کجا انجام می شود؟ محل برگزاری ردبول آرنا در لایپزیگ است.
  • آیا پخش رادیویی وجود دارد؟ می توانید به صورت رایگان و بدون دسترسی به بازی در رادیو آنلاین در WDR Event گوش دهید.
اما پخش فوتبال امروز از کجا می آید؟ پس از نمایش بازی رفت از شبکه RTL، ZDF امروز بازی بعدی تیم ملی آلمان در لیگ ملت ها را به نمایش می گذارد. صدا و سیما بازی روز پنجم لیگ ملت ها را از تلویزیون رایگان پخش می کند. اگر اتصال تلویزیون ندارید، می توانید از طریق کتابخانه رسانه ZDF به پخش زنده ZDF متصل شوید. دسترسی رایگان است و مستقیماً در مرورگر و با برنامه مناسب در تلفن‌های هوشمند و تبلت‌های اندرویدی، آیفون و موارد دیگر در دسترس است.

چه کسی بازی آلمان و مجارستان را به طور مستقیم از تلویزیون امروز پخش می کند؟

نتایج DFB در مسابقات کشوری تاکنون:

  • 4 ژوئن 2022: ایتالیا – آلمان: 1-1
  • 7 ژوئن 2022: آلمان – انگلیس: 1-1
  • 11 ژوئن 2022: مجارستان – آلمان: 1-1
  • 14 ژوئن 2022: آلمان – ایتالیا: 5: 2

اینها می توانند موقعیت های شروع باشند:

  • آلمان: تراشتگن – هافمن، سوله، رودیگر، راوم – گوندوگان، کیمیچ – هاورتز، تی. مولر، ال. سانه – ورنر
  • مجارستان: Gulacsi – لنگ، اوربان، آت. Szalai – Fiola، A. Nagy، Styles، Kerkez – Szoboszlai، Gazdag – Ad. زالای

بازی ملی بعدی روز دوشنبه 26 سپتامبر برابر انگلیس است. استراحت بین المللی بعدی در اواسط نوامبر خواهد بود. سپس مقدمات جام جهانی با سه بازی دوستانه با عمان، ژاپن و اسپانیا آغاز می شود و در اول دسامبر اولین بازی جام جهانی مقابل کاستاریکا برگزار می شود.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع در تیم مجارستان چند بازیکن سرشناس بوندسلیگا در زمین حضور دارند. اینگونه است که پیتر گولاکسی در زندگی روزمره از دروازه RB لایپزیگ محافظت می کند. همکاران باشگاهی او ویلی اوربان و دومینیک زوبوسلای نیز در تیم ثابت “ردبولز” حضور دارند. مهاجم آدام زالای برای مدت طولانی کفش های فوتبال خود را در آلمان بست، از جمله در هانوفر 96، 1899 هوفنهایم و FSV Mainz 05. او در حال حاضر برای اف سی بازل بازی می کند.

می توانید پخش بازی امروز آلمان و مجارستان را در پخش زنده و تلویزیون رایگان در ZDF تنظیم کنید. بازی از ساعت 20:45 شروع می شود، گزارش های اولیه از ساعت 20:15 شروع می شود. بازی بین المللی بعدی روز سه شنبه 14 ژوئن پیگیری می شود. سپس به بازی برگشت لیگ ملت ها مقابل ایتالیا می رویم.

آزمون تخصصی Skyrim: آیا شما یک خبره واقعی Skyrim هستید؟

تعطیلات بین المللی بعدی در سال 2022 و سایر بازی های گروهی لیگ ملت ها آغاز می شود. امروز بازی برگشت آلمان و مجارستان برگزار می شود. می توانید بازی را در تلویزیون رایگان و پخش زنده دنبال کنید.

فوتبال امروز: مجارستان – آلمان از تلویزیون و پخش زنده از ZDF پخش می شود