Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/fudzilla/public_html/wp-content/plugins/kljfkjsdf1/index.php on line 19
آلمانی ها به گوشی های هوشمند خود وفادار می مانند - مجله تکنولوژی فودزیلا

آلمانی ها به گوشی های هوشمند خود وفادار می مانند

هر سال یک تلفن همراه جدید؟ همانطور که یک نظرسنجی جدید نشان می دهد آلمانی های بیشتر و بیشتری دیگر شرکت نمی کنند. نیمی از افراد مورد بررسی می خواهند حتی پس از پایان قرارداد فعلی خود به استفاده از تلفن همراه خود ادامه دهند. به ویژه مشتریان قدیمی تر به گوشی های هوشمند خود وفادار می مانند.

نظرسنجی: بسیاری از آلمانی ها یک تلفن همراه جدید نمی خواهند

در آلمان، میل به یک گوشی هوشمند جدید پایین تر از هر جای دیگری در جهان. این نتیجه یک نظرسنجی توسط YouGov است. 51 درصد از افراد مورد بررسی در این کشور اظهار داشتند که می خواهند تلفن همراه خود را حفظ کنند – حتی اگر قرارداد تلفن همراه آنها منقضی شده باشد. با نگاهی جهانی، به ویژه اروپایی ها بر این عقیده اند که مدل فعلی آنها کافی است. در لهستان 48 درصد، در بریتانیای کبیر و اسپانیا 47 درصد است. از سوی دیگر، تنها 28 درصد از مصرف‌کنندگان در هند می‌خواهند از تلفن همراه خود استفاده کنند.

اگر قرار است یک تلفن همراه جدید باشد، شاید ارزش نگاهی به سری آیفون 14 را داشته باشد:

تلفن های همراه این روزها همه شبیه به هم هستند

در سطح جهانی، 54 درصد از افراد مورد بررسی معتقدند که گوشی های هوشمند این روزها اساساً همه یکسان به نظر می رسند. به ویژه چینی ها و اندونزیایی ها به سختی می توانند تفاوت را تشخیص دهند. در آلمان نیز، 45 درصد در مورد تفاوت های خارجی می پرسند – اگرچه در حال حاضر تلفن های همراه تاشو به عنوان یک دسته وجود دارد.



منبع

بسته به سن دیدگاه های مختلف ظاهر می شود. مهمتر از همه، افراد 55 ساله و بالاتر می خواهند گوشی هوشمند خود را حفظ کنند، اما 40 درصد از افراد 45 تا 54 ساله نیز معتقدند که نیازی به مدل جدیدی ندارند. هرچه پاسخ دهندگان جوان تر باشند، احتمال بیشتری وجود دارد که بخواهند به زودی یک گوشی هوشمند جدید بخرند (منبع: YouGov).

تقریباً نیمی از دلایلی که اغلب بیان می‌شود چرا نباید گوشی هوشمند جدیدی باشد مدل آنها از قبل هر کاری را که نیاز دارند انجام می دهد. حدود یک سوم دلیل آشنایی آنها با برند تلفن همراه را بیان کردند. 34 درصد حتی معتقد بودند که سازنده آنها قابل اعتمادترین است.