آلمانی ها به تسلا پشت می کنند

علاوه بر تسلا و اکنون توییتر، چند شرکت دیگر در امپراتوری ماسک وجود دارد:

آیا ماسک شکست خورد؟ برای خداحافظی خیلی زود است

علاوه بر آسیب به تصویر آنها، 49 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی اظهار داشتند: «تسلط بر توییتر و کپرهای مرتبط با آن نیز تمایل به خرید تسلا تحت تاثیر قرار گرفت puls Marktforschung GmbH، که یک نظرسنجی فعلی را انجام داده است، توضیح می دهد. بیش از 1000 نفر که قصد خرید خودرو در شش ماه آینده را دارند یا در 12 ماه گذشته آن را خریده اند هر ماه مورد بررسی قرار می گیرند.

یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و یک جایزه زیست محیطی دریافت کنید
بدتر شدن تصویر تسلا قابل پیش بینی بود، و اعلام شد – و اکنون اینجاست: برند تسلا هرگز در ادراک عمومی در آلمان بی مناقشه نبوده است، اما همه چیز اکنون به وضوح رو به پایین است. 61 درصد از پاسخ دهندگان نشان می دهد که تصویر از تسلا آسیب دیده دارد. دلیل: تصاحب توییتر توسط ایلان ماسک، رئیس تسلا. تنها 9 درصد این تصاحب را از دیدگاه تسلا مثبت ارزیابی کردند.

با وجود تمام انتقادات موجه از ایلان ماسک، باید در نظر داشت که این به هیچ وجه اولین بار نیست که این تاجر عجیب و غریب با اقدامات خود بادهای مخالف شدیدی را برانگیخته است. در دراز مدت، که تا کنون هرگز متوقف نشد



منبع

وضعیت فعلی مشکل بزرگی را نشان می دهد که تسلا دارد و احتمالاً در آینده ممکن است در سایر شرکت های ماسک ایجاد شود. هنگامی که یک شرکت برای یک موقعیت در بالا طراحی شده است، مانند مورد تسلا، سرنوشت یک شرکت می تواند به سرعت تغییر کند. ایستادن و زمین خوردن با یک نفر تسلا سال ها از آن به نفع خود استفاده کرده است. آن زمان اکنون به نظر می رسد تمام شده است.

با اخراج های گسترده بلافاصله پس از خرید توییتر، این مدیر دوستان کمی در سطح بین المللی پیدا کرده است. علاوه بر این، تغییرات زیادی وجود دارد که ماسک از آن زمان برای کاربران توییتر ارائه کرده است. تیک‌های آبی ابتدا ناپدید شدند، اما دوباره برای پول به عنوان بخشی از اشتراک فعال شدند. در حال حاضر رنگ های دیگر نیز وجود دارد.

از نظر بسیاری، تسلا گل سرسبد حمل و نقل الکترونیکی است، تولیدکنندگان دیگر به سختی می توانند این روند را حفظ کنند. اما این خودروساز در رنج است و شهرت آن در آلمان در حال از بین رفتن است. ایلان ماسک، رئیس و چهره تسلا را سرزنش کنید.

ایلان ماسک: پرتره ای از رئیس تسلا

ایلان ماسک به عنوان یک بلوک و پا: توییتر تسلا را به سمت پرتگاه می کشد