آلدی فردا ژنراتورهای قدرتمند را ارزان تر می فروشد

Scheppach SG2500i یک خروجی حداکثر 2000 وات است و بنابراین می تواند دستگاه های قدرتمندتری مانند ماشین ها را نیز کار کند. دو پریز 230 ولت موجود است. علاوه بر این، شما دو پورت USB در دسترس دارید که به عنوان مثال می توانید تلفن همراه خود را مستقیماً به آن وصل کنید. فناوری مدرن اینورتر تضمین می‌کند که ولتاژ ثابتی در دسترس است و همچنین می‌توانید دستگاه‌های حساسی مانند لپ‌تاپ، تبلت و تلفن‌های همراه را متصل کنید.

بنابراین Aldi تمام خرده فروشان دیگر را زیر پا می گذارد. در Norma باید برای همین مدل 499 یورو بپردازید (به نورما نگاه کنید). فروشندگان حتی از طریق آمازون 649 یورو درخواست می کنند (به آمازون نگاه کنید). بنابراین اگر یک ژنراتور کمی قدرتمندتر می خواهید که هزینه زیادی نداشته باشد، باید قبل از جمعه سیاه به پیشنهاد Aldi توجه کنید.

Scheppach SG2500i دارای 4.1 لیتر بنزین و 350 میلی لیتر روغن است. موتور 4 زمانه هوا خنک با 79 سانتی متر مکعب قدرت 3 اسب بخار و صدای بلند 64.1 دسی بل دارد. دارای دسته حمل و نقل و وزن آن 17.5 کیلوگرم است. زیر در بار کامل، مولد برق 1.27 لیتر در ساعت مصرف می کند. در آمازون، این دستگاه به 4.3 از 5 ستاره ممکن دست می یابد (به آمازون نگاه کنید). بنابراین اکثر خریداران بسیار راضی هستند.



منبع

می توانید از ژنراتور خورشیدی به عنوان جایگزین استفاده کنید:

Scheppach SG2500i: ژنراتور برق چه کار می کند؟

ژنراتورهای برق در حال حاضر تقاضای بالایی دارند. علاوه بر ژنراتورهای خورشیدی که از خورشید تغذیه می کنند و دارای باتری هستند، ژنراتورهای برقی که با بنزین کار می کنند نیز راه خوبی برای آماده شدن برای خاموشی احتمالی هستند. آلدی از 21 نوامبر 2022 Scheppach SG2500i تنها با 429 یورو به علاوه هزینه حمل و نقل در فروشگاه آنلاین این پیشنهاد قبلاً در دفترچه درج شده است:

در Aldi، Scheppach SG2500i با قیمت 429 یورو به فروش می رسد. (منبع تصویر: GIGA)
اگر می خواهید در مواقع اضطراری از خود محافظت کنید، معمولاً یک ژنراتور برق پایه را تشکیل می دهد تا انرژی شما تامین شود. در Aldi می توانید Scheppach SG2500i را با قیمت نسبتاً پایین قبل از جمعه سیاه تهیه کنید.

آلدی ژنراتور برق را به قیمت 429 یورو می فروشد