Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/fudzilla/public_html/wp-content/plugins/kljfkjsdf1/index.php on line 19
آلدی فردا برای روزهای سرد محصولات ارزان می فروشد - مجله تکنولوژی فودزیلا

آلدی فردا برای روزهای سرد محصولات ارزان می فروشد

شما باید به دقت فکر کنید که آیا واقعاً به یکی از این دو محصول نیاز دارید یا خیر. من هنوز پد گرمایش را کاملاً مفید می دانم، زیرا در صورت تنش می توانید از این روی گردن یا پشت خود نیز استفاده کنید. در آلمان، من فکر می کنم که پتوی گرم شده، حتی در دمای پایین در آپارتمانی با ملحفه زمستانی مناسب، اضافی است. بهتر است پول را روی ملافه های گرم سرمایه گذاری کنید. شما خیلی بیشتر از آن دارید.

نحوه صرفه جویی در هنگام خرید:

آلدی در 11 نوامبر از این روند پیروی خواهد کرد

دمای هوا در آلمان هنوز بسیار ملایم است، اما زمستان قطعا در راه است. این را هم بدان Aldi Süd و از 7 نوامبر 2022 چندین محصول را در بازار ارزان تر به فروش خواهد رساند، که اگر نمی خواهید زیاد گرم شود می توانید برای گرم نگه داشتن آن استفاده کنید. این دو محصول بیشتر برای خانوارهای کوچک با یک یا دو نفر در نظر گرفته شده است. اگر چند نفر هستند، شاید ارزش آن را داشته باشد که گرمایش را افزایش دهید، زیرا همه سود می برند. محصولات زیر ارائه می شود:

  • پد گرمایشی: برای 9.99 یورو یک پد گرمکن با توان خروجی تا 100 وات و 9 درجه حرارت و تایمر قابل تنظیم وجود دارد. یک مدل مشابه از آمازون به طور قابل توجهی گران تر است (به آمازون مراجعه کنید).
  • پتوی گرم کن: با قیمت 17.99 یورو، یک پتوی گرم کن به ابعاد 150 در 80 سانتی متر دریافت می کنید. می توانید آن را زیر ملحفه های خود قرار دهید و هنگام خواب گرم نگه دارید. یک مدل مشابه از آمازون هزینه قابل توجهی بیشتری دارد (به آمازون مراجعه کنید).
آلدی لنت گرمکن و تشک را ارزان می فروشد. (منبع تصویر: GIGA)

Aldi Süd نه تنها دو محصول گرمایشی را در 7 نوامبر عرضه می کند، بلکه آنها را نیز عرضه می کند برای روز مجردها در 11 نوامبر 2022. با قیمت هر کدام 39.99 یورو، یک کت گرم کننده و یک پتوی برقی دریافت می کنید.

آلدی محصولات دیگری را برای روز مجردها به فروش می رساند. (منبع تصویر: GIGA)

زمستان نزدیک است و همراه با آن یک فصل سرد است که در آن همه باید به دقت در مورد میزان گرمایش فکر کنند تا هزینه های گرمایشی خیلی بالا ایجاد نشود. آیا تنها هستید یا به طور کلی خیلی سرد هستید، پس فردا می توانید به آلدی ضربه بزنید. زیرا تخفیفگر پدهای گرمایشی و زیر پتوی گرمکن را با قیمت مناسب به فروش می رساند.

آلدی پدهای گرمایشی و پتوی گرم شده ارزان تر

می توانید از آن برای گرم کردن خود استفاده کنید. اگر یک پتوی معمولی برای شما کافی نباشد، یک پتوی برقی می تواند برای من منطقی باشد. قیمت 40 یورو خوب است، آمازون برای یک محصول مشابه 50 یورو دریافت می کند (به آمازون مراجعه کنید). ژاکت حرارتی بسیار هیجان انگیز به نظر می رسد، زیرا می توانید با آن حرکت کنید.



منبع