اگر نمی خواهید منتظر پیشنهاد آلدی باشید، خوش شانس هستید. زیرا اتفاقاً Norma24 دقیقاً همان ژنراتور برق را دارد اکنون با قیمت 999 یورو عرضه می شود (به Norma24 نگاه کنید). Aldi و Norma24 هر دو هزینه حمل و نقل را متحمل می شوند زیرا دستگاه واقعاً بزرگی است. در آمازون باید کمی بیشتر بپردازید (به آمازون نگاه کنید).

ترس از خاموشی در آلمان بسیار زیاد است، اگرچه خطر آن بسیار کم است. با این وجود، بسیاری از مردم می خواهند برای شرایط اضطراری آماده شوند و یک ژنراتور برق بخرند. اخیرا قیمت ها به شدت افزایش یافته است، به طوری که به ندرت پیشنهادهای واقعا خوب وجود دارد. اما به زودی دوباره در Aldi این اتفاق خواهد افتاد. از 1 دسامبر 2022، Aldi فروشگاه آنلاین را به فروش می رساند Scheppach SG3400i با تکنولوژی اینورتر و کنترل از راه دور تنها با 999 یورو (به Aldi نگاه کنید).

Aldi به زودی Scheppach SG3400i با فناوری اینورتر و کنترل از راه دور را به قیمت 999 یورو به فروش می رساند. (منبع تصویر: GIGA)

اگر در حال حاضر به دنبال یک مولد برق بزرگ هستید که بتواند در صورت قطع برق شما را تامین کند، به زودی می توانید آن را در فروشگاه اینترنتی آلدی پیدا کنید. Scheppach SG3400i با فناوری اینورتر و کنترل از راه دور در آنجا ارزان فروخته می شود.

آلدی ژنراتورها را 999 یورو می فروشد