آلدی از امروز گجتی را می فروشد که هیچ مهمانی نباید بدون آن باشد

دستگاه تنفس دیجیتال نه تنها باید به عنوان یک دستگاه اندازه گیری استفاده شود، که بعد از مهمانی برای تعیین اینکه آیا هنوز می توانید رانندگی کنید یا خیر، از آن استفاده می کنید، بلکه می تواند به عنوان یک ابزار اندازه گیری در طول مهمانی نیز استفاده شود. حداقل همه می توانند برای تفریح ​​باد کنند. شما نباید چنین دستگاه ارزان قیمتی را خیلی جدی بگیرید.



منبع بعد از هر مهمانی قبل از رفتن به خانه است. اگر مشروب خورده اید، نباید رانندگی کنید. هرکسی که هنوز می‌خواهد این کار را انجام دهد، زیرا فقط کمی الکل مصرف کرده است و بنابراین ظاهراً کمتر از حد مجاز 0.5 الکل است، می‌تواند این موضوع را با یک تستر دیجیتال الکل بررسی کند. Aldi Nord از 27 دسامبر 2022 چنین دستگاهی را در اختیار خواهد داشت فقط 5.99 یورو فروخته شد (به آلدی نگاه کنید). این یک پیشنهاد محلی در بازار است. این محصول برای خرید در Aldi Süd موجود نیست. در آمازون، چنین دستگاه هایی بسیار گران تر هستند (به آمازون نگاه کنید).

این چیزی است که دستگاه تستر دیجیتال الکل در Aldi به نظر می رسد. (منبع تصویر: Aldi Nord)

سطح الکل تنفسی با یک تستر دیجیتال الکل اندازه گیری می شود و روی یک صفحه نمایش کوچک نشان داده می شود. دستگاه Aldi یکی دارد مقیاس از 0.0 تا 1.9 در هزار. با توجه به توضیحات، نتیجه باید به سرعت نمایش داده شود. ما نمی توانیم قضاوت کنیم که مقادیر اندازه گیری شده واقعا چقدر دقیق هستند. اما حداقل می تواند شما را به سمتی هدایت کند که آیا هنوز باید رانندگی کنید یا نه.

آنچه باید در مورد Aldi بدانید:

تستر دیجیتال الکل به عنوان یک مهمانی

در نهایت هرکسی مسئول خودش است و اگر میزان الکل خون از 0.5 در میلی بالاتر باشد و گرفتار شوند نمی توانند به دستگاه مراجعه کنند. اگر تصادفی رخ دهد، حد مجاز 0.3 در هر میلیون است. بر این اساس باید دیگر با ماشینی که مشروب می‌نوشید رانندگی نکنید.

Aldi مرتباً ابزارهای کم و بیش مفیدی را می فروشد که می توانید در زندگی روزمره از آنها استفاده کنید. در Aldi Nord به زودی یک دستگاه الکل سنج دیجیتال با چند یورو دریافت خواهید کرد. می توانید از این برای تعیین اینکه آیا هنوز برای رانندگی مناسب هستید یا خیر استفاده کنید. با این حال، شما نباید کورکورانه به نتیجه اعتماد کنید و آن را بیشتر به عنوان یک پارتی بازی نگاه کنید.

Aldi Nord تستر دیجیتال الکل را می فروشد