آب بندی سرامیکی برای ماشین: هزینه ها و اطلاعات بیشتر

GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

از آنجایی که رنگ به طور دائم به مهر و موم می چسبد، نمی توان لایه را با یک شستشوی ساده در کارواش نزدیکترین پمپ بنزین پاک کرد. برعکس این است – تمیز کردن ماشین به لطف اثر نیلوفر آبی بسیار راحت تر از بدون آن است. این اثر نام خود را مدیون روشی است که قطرات آب از سطح بیرون می ریزند. این شبیه گل نیلوفر آبی است. تقریبا 3 سال باید مهر و موم را حفظ کند.

مهر باید بهتر باشد محافظت در برابر آب و هوا، مواد خورنده مانند نمک جاده، فضولات پرندگان، برخی از مواد پاک کننده و شیره درختان و در عین حال درخشندگی عمیق تری را تضمین کنید. این درمان همچنین باید از محو شدن ناشی از اشعه ماوراء بنفش جلوگیری کند. علاوه بر این، مهر و موم سرامیکی باید از خراش های جزئی و رگه های رنگ جلوگیری کند.

هزینه آب بندی سرامیک چقدر است؟

همانطور که دندان ها را می توان در دندانپزشک مهر و موم کرد تا از آسیب محافظت شود، همین کار را می توان با ماشین انجام داد. در این مقاله متوجه خواهید شد که چه چیزی را می توانید در زیر یک مهر و موم سرامیکی تصور کنید و هزینه محافظت اضافی برای شما چقدر است.

تحرک

آب بندی سرامیکی: چیست؟

هزینه های واقعی می تواند بسیار متفاوت باشد. با این حال، فرآیند ارزان نیست. حداقل مبلغ از 550 یورو تا 1500 یورو ممکن است (منابع: auto-glanzwerk.de؛ keramik-versiegelung.de؛ juers-lackierei.de). بسته به اینکه می خواهید شیفت های اضافی رزرو کنید، 500 یورو اضافه می شود. قبل از اینکه ماشین خود را به دست کارگاه بسپارید، حتماً باید تخمین هزینه را درخواست کنید. به این ترتیب می توانید در پول خود صرفه جویی کنید.

عامل دیگر این است وضعیت رنگ. بدنه باید ابتدا تمیز شود، سپس جلا داده شود و در نهایت چربی زدایی شود تا به طور تصادفی اثر انگشت شما جاودانه نشود. هر نقص کوچک، خراش کوچک و باقی مانده از یک حشره بدبخت کار می کند. بسته به وضعیت ماشین شما، کارشناسان کار کمتری برای انجام دادن دارند. رنگ نیز مهم است.

آخرین عامل کیفیت است، یعنی مراقبتی که در کار انجام می شود. هرچه کار دقیق تر باشد، کارگاه بیشتر طول می کشد – و هزینه ها بیشتر می شود.

نکته بعدی تعداد لایه ها است. حداکثر سه مورد معمول است، موارد زیر اعمال می شود: هر چه تعداد لایه ها بیشتر باشد، درمان بیشتر طول می کشد. بر این اساس حجم کار افزایش می یابد.

اینکه چه مقدار برای رنگ آمیزی شما هزینه می شود به عوامل مختلفی بستگی دارد. این البته شامل نوع خودرو: اگر یک ماشین کوچک رانندگی می کنید، به طور قابل توجهی کار کمتری نسبت به یک SUV یا وانت بزرگ وجود دارد. همچنین باید انتظار هزینه های بالاتری را برای یک خودروی اسپرت داشته باشید. اگرچه سطح کمتری برای آب بندی در اینجا وجود دارد، اما بدنه ساده با فرورفتگی های عجیب و غریب بسیار پیچیده تر است.

می‌توانید درزگیر سرامیکی را به‌عنوان یک لایه محافظ در نظر بگیرید که روی رنگ ماشین شما می‌آید تا سطح را صاف‌تر و آب‌گریزتر کند. با میکروسکوپی ذرات ریز دی اکسید سیلیکون منافذ و برجستگی های ریز را می پوشانند. مهر و موم شیشه مانند، براق و بسیار سخت با چشم غیر مسلح قابل مشاهده نیست.