یک ویژگی خاص تعرفه را حتی بهتر می کند

جزئیات تعرفه در یک نگاه:

  • شبکه: o2
  • همه نت و اس ام اس نرخ ثابت
  • 18 گیگابایت LTE-حجم داده (حداکثر 50 مگابیت بر ثانیه)
  • رومینگ اتحادیه اروپا گنجانده شده است
  • قابل لغو ماهانه
  • هزینه پایه در ماه: 12.99 یورو (24.99 یورو از ماه بیست و پنجم)
  • هزینه ارائه: 9.99 یورو
  • دیتا اتوماتیک: خیر

Freenet در حال حاضر کمپینی را اجرا می کند که به شما 12 یورو تخفیف ماهانه در “18 گیگابایت LTE تمام شبکه نرخ ثابتاز Telefonica. این بدان معنی است که تعرفه فقط سیم کارت فقط هزینه دارد 12.99 یورو در ماه به جای 24.99 یورو معمولی (مشاهده پیشنهاد در Freenet). علاوه بر این، او نیز هست ماهانه قابل لغو و الف شروع قرارداد انعطاف پذیر ممکن است. این بدان معنی است که می توانید شروع قرارداد را تا 30 سپتامبر 2022 به تعویق بیندازید – یک مزیت تعیین کننده برای هر کسی که قرارداد قدیمی او برای مدتی اجرا می شود. همچنین هزینه اتصال یکباره 9.99 یورو (به جای 39.99 یورو) وجود دارد، اما این پیشنهاد معتبر است فقط تا تاریخ 2022/08/15.

هرکسی که قبلاً تلفن هوشمند دارد و به تعرفه مناسب فقط سیم کارت نیاز دارد، باید به Freenet نگاهی بیندازد. برای مدت کوتاهی، نرخ ثابت Allnet و SMS را با حجم داده 18 گیگابایتی LTE تنها با 12.99 یورو در ماه دریافت می‌کنید. ما نشان می دهیم که این پیشنهاد برای چه کسانی ارزش دارد.

قابل لغو ماهانه و قابل انعطاف است: تعرفه 18 گیگابایت با Freenet

به روز شده در 2022/08/15:

پیشنهاد امروز ساعت 11:59 شب به پایان می رسد. اگر همچنان می‌خواهید نرخ ثابت ماهانه Allnet و SMS را با حجم داده 18 گیگابایتی LTE در شبکه o2 دریافت کنید، باید عجله کنید (به Freenet مراجعه کنید).

برای هر کسی که قبلاً یک تلفن هوشمند دارد و نیاز به تعرفه ارزان دارد بدون اینکه برای مدت طولانی به یک قرارداد تلفن همراه وابسته باشد. حتی اگر قرارداد قدیمی شما برای مدتی اعتبار داشته باشد، می توانید معامله را با خود ببرید، زیرا شروع قرارداد منعطف تا 30 سپتامبر 2022 امکان پذیر است. تنها نقطه ضعف: 5G در این تعرفه گنجانده نشده است.

پیشنهاد را از دست دادید؟ معاملات بیشتر فقط برای سیم کارت در اینجا موجود است:

تعرفه خوبه؟ چگونه بفهمیم:

معامله تعرفه برای چه کسانی ارزش دارد؟

آیا نمی خواهید اخبار بیشتری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

از آنجایی که تعرفه را می توان به صورت ماهانه لغو کرد، شما هیچ ریسکی نمی کنید و سال ها به یک قرارداد تلفن همراه وابسته نیستید. با این حال، این تخفیف فقط برای 24 ماه اول موجود است. از ماه 25، هزینه پایه دوباره به 24.99 یورو افزایش می یابد. پس فراموش نکنید که به موقع پیاده شوید.