یک فیلم اکشن جدید دنباله مستقیم دارد

اگر ترجیح می دهید به جای آن به خودتان شلیک کنید، باید به این موفقیت چند نفره در Steam نگاهی دقیق بیندازید:

و گردآورنده نقد و بررسی Rotten Tomatoes نیز آرای مثبتی برای نمایش اکشن دارد. به عنوان مثال، مطبوعات تجارت بین‌الملل 75 درصد جایزه می‌دهند، در حالی که User Extraction 2 حتی 89 درصد قابل توجه است.

دوباره باید کریس همسورث ستاره هالیوود افراد بی گناه را از محیطی بسیار قابل اشتعال خارج کنید. بازیگر ثور با دلالان اسلحه وحشیانه روبرو می شود.

استخراج 2 – تریلر آلمانی

آنچه در ادامه می آید دو ساعت اکشن و درگیری های شدید است که یادآور بازی های محبوب Call of Duty است. نکته ویژه: یک سکانس خوب 20 دقیقه ای فرار از زندان، که در نهایت در یک قطار تشدید می شود. فیلمبرداری به صورت تک شات، یعنی بدون برش قابل مشاهده. طرفداران اکشن آن را دوست خواهند داشت.

اکشن موفق: نتفلیکس سفارش Tyler Rake: Extraction 3 را می دهد

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

می‌توانید تریلر رسمی Tyler Rake: Extraction 2 را در اینجا تماشا کنید:

نتفلیکس در حال انفجار است. مدت کوتاهی پس از انتشار Tyler Rake: Extraction 2، غول استریم قسمت بعدی را نیز اعلام کرد. ظاهراً نتفلیکس با جایگزین جان ویک به موفقیت واقعی دست یافت.

Tyler Rake: Extraction 2 در حال تبدیل شدن به یک اکشن موفق است

و به نظر می رسد مفهوم انفجاری به خوبی در بین بینندگان قرار می گیرد. چهار روز پس از انتشار، Tyler Rake: Extraction 2 هنوز آماده است شماره 1 در نمودارهای نتفلیکس. این به طور مستقیم با قسمت اول 2020 دنبال می شود. بنابراین جای تعجب نیست که نتفلیکس قبلاً سومین فیلم Extraction را اعلام کرده است.

هر کسی که عاشق اکشن های دست ساز است و می خواهد شیرین کاری های دیوانه کننده را ببیند، با John Wick 4 در ابر نهد قرار خواهد گرفت. این موفقیت از نتفلیکس که همین کار را با Tyler Rake: Extraction انجام می دهد، دور نمانده است. از آنجا که 16 ژوئن 2023 قسمت دوم این مجموعه اکشن در نتفلیکس در دسترس است.